onsdag 6. januar 2016

3 Kule Minions - Gratis Oppskrifter

Judit Guillen


Etter nesten 10 timer langt under 2 tjukke dyner våknet eg fra dvale i dag! Kan tro det var sykt vanskelig å komme seg opp! Åååå du milde så KALDT det var, jada, vinduet sto åpent......Gjett om det skal lukkes nå iallefall ;)

Tok på meg pysjen feil vei og sprang på døra på vei ut så Ali kom fykende og lurte på hva eg holdt på meg!
"Eg står jo bare opp," var mitt genuine svar

Vel inne i stua var det det bare å hyle nedpå med skikkelig HOT kaffi, sola skinner og dagen blir nok flott den, ja iallefall med 10 timer søvn på lageret :) Ali kunne annonsere med -8 ute og eg kjente eg krympet meg! Jaja eg VET at mangen av dere har langt over -20 og vel så det, men -8 er mye for meget for meg! Alt blir stivt jo! Lufta er jo ganske fuktig her
i vest så kulden er litt anderledes. Heldigvis er det vindstille :)

Varmen steg i takt med smilet da eg fant disse UTROLIG flotte Minions! Ja for hvem liker ikkje de??
Her er det bare å snappe til seg for alle 3 oppskriftene er GRATIS! ENJOY!



Bildet over



Judit Guillen




Judit Guillen




JuHuuuuu se ka eg fant på Fretex i går!
Snappet den med meg fortere enn fort og var i det øyeblikket verdens lykkeligste strikker! Eg er ALLTID på jakt etter en Strikkekurv! Skuffelsen etter at eg så på kuvene på Nille satt ennå i (Ja de var for grove inne til å ha garn oppi) men denne var helt PERFEKT! Ingen spisse kwister og med LOKK! Suverent for eg som strikker i turnus noen som sier at det daler litt støv innimellom hehe Stjernetrøya fikk "smokk" innviet kurven
og med ett ser det litt mer ryddig ut her i kroken :) Det er visst nok en veldig gammel kurv, Pris? 45,- kr :)

Husker Du den røde kofferten eg ga vekk her på
bloggen i Julegave i desember?
Spent på innholdet? haha Tenkte det ja, nå har Lunamon som var vinneren publisert bildet så du
kan gå inn HER å titte :)


Siden ryggen ikkje er helt med meg i dag, tror eg frøs for mye i går, skal eg egentlig bare potle og strikke vil eg tro.
Joa, eg skal ut å hente Jr OG ny pysj i løpet av dagen så eg håper hentelappen kommer i posten :) Jepp, klart du skal få se pysjen, den er jo helt RÅ! hehe

Tar meg en tur på badet tenker eg og vasker natta skikkelig ut av øynene, pakker meg inn i teppe og bare parkerer eg :)





KOS deg masse og ha en
Flott dag, pakk deg inn
og ikkje frys!






Go`klem fra Frostmakken Vibbedille :)

4 kommentarer:

Drea sa...

Åhhhh, jeg elsker minions! Selger du?! :D

Vibbedille sa...

Nei, eg deler bare oppskrifta :)

ConAmor sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ConAmor sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.