mandag 25. januar 2016

Min Favorittfarge er; LIME!

Carol Feller

Det er nesten uansett, ser eg noe i Lime, ja da vil eg,
eller ha det! Slik er det også når det kommer til strikkeplagg...det kan NESTEN være en
plage mange ganger! (NOT)

Jakken over har ikkje både den perfekte fargen, men hele jakka er bare så perfekt! Det er absolutt noe eg kunne ha tenkt meg...sukk...*Kjøper og legger den i ei sirlig sorter Pdf mappe*

Bildet over
Opp til str 50"




Melissa Schaschwary

De siste månedene har eg også blitt ganske så betatt av den "Nye" Sennep(Oker) farger!
Dåååån, den er lekker altså.....Har veldig lett for å falle for prosjekter vist i denne fargen, 
ja f.eks som genseren over......*Sukk*

Opp til str 53"




Her har du MIN herlige kurv i dag :)
Still Light`en min er en blanding av svak Lime
og Sennep=PERFEKT! 

Eg skal jo også som eg har sagt blande inn opp til kanskje
3 forskjellige gråtoner etter hvert, som eg pleier å si så er den SUPER LEKKER oppe i hodet mitt og bordene, ja de ligger klar i ei bildemappe :) Kjøpte t.o.m ny ruteblokk i dag for eg regner med at eg må tegne om litt på borden etter
mitt eget maskeantall. Det er gøy det :)

Tror eg har landet på Selbu mønster! Har du virkelig gått inn
i Selbustrikken å sett hvor MYE flott det er?
Ååååå MYE mer enn eg iallefall var klar over :)
Dette blir GØY! JuHuuuu




Ja i dag er også koppen min Limefarge,
her er man i skikkelig "Move" altså :)

Jr gikk en tur på biblioteket etter skolen for å lese så Ali
og eg har en rolig kvalitetsettermiddag :)
Han forteller meg Nyheter fra Midt-Østen
og eg strikke og koser :)

Ali har stadig en ny virkelighetshistorie han deler
med meg og det ER utrolig gripende.....
Han har virkelig opplevd og ikkje minst SETT mye!
Selv etter 25 år lærer eg stadig noe nytt

Men nå skal Ali varme noen baguetter så blir det Hajallamajalla, dvs me spiser det me vil i dag-
Sånn blir det når me har, eller de har spist Fahitas
hele helgen :) De er METTE ennå :)





Men du?
KOS deg masse og ha
en HERLIG ettermiddag



10 grader ute i dag! WOW!





Go`klem fra ei Lykkelig Vibbedille :)

3 kommentarer:

Lisbeths Verden sa...

Jeg elsker lime også, den er bare lekker.

Sylvia sa...

Hei Vibeke
Endelig får jeg tittet litt rundt i bloggene igjen. Har hatt så mye å tenke på, pluss masse jobbing. Og så datt nettet ligsom ut noen dager også.....men NÅ!
Lekker den grønne jakka. Jeg er ikke fin i lime, men er mye finere i den sennepsgule fargen. Men modellen falt jeg for altså.
Jeg hekler og hekler på rutene til pleddet mitt, så jeg har ligsom ikke noe å vise frem enda. Men jeg har også andre ting på gang..he he
Nå skal jeg lese meg nedover på siden din. For jeg har mye jeg må ta igjen her inne. Og det vil sikkert ta hele kvelden, ho ho!!!!
Klem

Ruths datter sa...

Lime er lekkert #på alle andre# Selv blir jeg så bleik i den fargen, men den er superfin. To fine limefarga puter i sofaen for eksempel.Kjekt å lese om kor kjekt dere har det. Hverdagslykke er bra.
Klemz