lørdag 9. januar 2016

Litt Go`saker fra Finland - Strikkeoppskrifter

Suvi Simola

Designeren Suvi Simola er fra Finland og elsker smarte detaljer og sarte farge, det ser me jo ganske så tydelig på disse prosjektene :) Du finner flere av Suvi sine design HER og hvis du kjøper 5 eller flere oppskrifter
på en gang vil du få 25% rabatt,
ingen dårlig deal det på så flotte oppskrifter :)
Du kan også lese bloggen hennes HER

Fine Go`saker på en lørdag, ikkje sant?


Bildet over
Opp til str 40"



Suvi Simola

Opp til str 62"



Suvi Simola

Opp til str 50"



Suvi Simola

Opp til str 60"



Suvi Simola

Opp til str 50"


* * * * *

Ahaaa lørdag, Mmmm herlig! Alltid en koselig dag, ja selv om eg skal ut å vaske badet etterpå! hehe Men jaggu mensan så trengs det! Det er sånn hvis noen er innom så HÅPER eg de ikkje må tisse hehe Nesten så eg ikkje
serverer kaffi en gang haha

Men nå skal skitten til verks! Å ja eg bruker Jif Spray og diverse andre Go`saker! Elsker når det lukter GODT etter at eg har vasket, vel og greit at det ikkje er så bra, men ellers bruker eg ikkje mye sånn såpemidler. Hysj, men eg tar et par korker Klorin i do!! Ja DA blir det skinnanes reint!

Det samme må eg bruke nedi dusjen, der samler det seg mye dritt altså, FYSJ! Sist Amira farget håret ble det stygge svarte flekker etter hårfargen og det eg få bort!
Skal jammen ta Før og Etterbilder eg, ja tenk at så gale er det! hehe Skal få bort siste rest av klær også, må nok sikkert også henger noen av morgenkåpene inn på soverommet.
Ja eg har opp til mange av de, samme mani`en som pysjamaser hehe Har omtrent en til hver pysj, jepp,
det må jo stå i stil hihi

Eg kan være en sånn PysjQueen *ler*

Når eg er ferdig må eg jo nyte det rene badet så da blir det en dusj + nok en ren pysj hehe Eg vasket den nye pysjen
i går for å se om den krympet litt, men det spørs for det er sånn Stretchkvalitet i den, 5% av det og 95% bomull-
skikkelig herlig kvalitet altså.

Senere blir det MegaBurgere til middag :) Me fikk noen pakker Cheddarost i jula, den er nesten oransje og da eg sa til Jr det er samme osten de bruker på McDonalds ble han
helt vill i blikket! Derfor skal dette testes i dag sammen med masse grønnsaker! De der store burgerene de selger på Rema, ligger i rød plastikk i frysedisken,
de er skikkelig gode altså :)

Kjenner eg meg rett blir det vel en halv på meg, men så er de store også da når de er ferdig dandert :)

Nei, når får eg sette i gang her-vil kommer meg fort tilbake til kroken for å fortsette på mønsteret! Knota litt i går vettu,
ja tror du ikkje eg snudde diagrammet opp/ned!?!?!
Er DET mulig liksom!?

Dvs det ble en del revers haha Men er eg på riktig vei
og alt stemmer på masken JuHuuu





NYT lørdag og ha det
helt Magisk!





Go`klem fra vaskekjerringa Vibbedille :)

Ingen kommentarer: