lørdag 9. januar 2016

Jaja, det ble da Bra til slutt


Som regel så ender litt dumme dager ganske så bra likevel :)

Etter et par kaffikopper i formiddag kjente eg at humøret mitt dalte, sikkert fordi eg visste eg hadde ting eg burde gjøre! Når da ryggen velger å ikkje spille på lag, ja da blir man rett og slett SUR! Hjelper ikkje å vite at eg KAN gjøre det planlagde en annen dag, Nop, for poenger var at NÅ var eg dritt lei (flau?) over å ha et så bedrede bad hehe

Eg krummet ryggen og utstyrte meg med
Klorin, Jif, skrubbesvamper og filler!



Nå skulle virkelig DETTE til pers!
Fysj av meg altså! Ja når emaljen nede i do er gul,
ja da er det virkelig på tide hehe
Iallefall når klehaugen på dunkene når opp til det hengende tøyet er det på tide å shaine!

Tror aldri eg har sortert klær så fort, noe rent inn i skapet
og resten på vaskerommet! Ja, vaskerommet- ANGST-
det ser pokker meg ikkje ut der ute! Men jammen er eg glad me har en plass hvor eg kan slenge fra meg noe dritt :)
Er herlig å bare lukke døra bak seg hehe

Ååååå DETTE er herlig! :)
Kan TRO det luktet FANTASTISK etterpå!
Vasken SKINNER og det blinker i speilet *ler*

Amira er så snill å holder meg med barbersaker hihi
Hver 3.mnd ca fyller hun opp boksen :)

Her er premien!
Det å henge opp NYE flotte Marius håndklær
etterpå er så kjekt!
Ikkje minst er det mye kjekkere å legge frem rene koseklær på et ryddig bad - Ja da var det bare å hoppe i dusjen :)
*God Samvittighet* :)



Nå er eg klar for dette!
Ahaaa kan tro det er kjekt,
ja for nå stemmer alt på en maske!



Ble tipset om noe lurt, og det var å sette en makør for hver rapport. Dette var i grunnen veldig smart for eg har jo sååå mange masker og nå kan eg bare legge fra meg strikketøyet anytime! Så genialt! En rapport er på 48 m så da er det aldri langt å telle seg frem :)



Alle lysa er tent og Ali er i gang med burgerene så nå kan eg bare slappe av og kose meg, ja hvis bare den der ryggen kan gi meg litt mer fred så er det hele perfekt :)

Det har slengt noe snøfiller ute og mer skal det visst bli,
ja før det begynner å regne.....og skal det fryse på igjen! Jepp, me kan se frem mot noen artige dager kan du si,
blir nok litt av et kjøreforhold!
Vestlands Holka er nok snart et faktum!

Hadde me ennå hatt 1 meter med "normal" snø, da vet man hva man skal forholde seg til + at det er jo så eventyrlig flott




Men du?
Håper din lørdag også ble bra
og at du kose deg?
NYT Kwellen :)






Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :)

Ingen kommentarer: