tirsdag 19. januar 2016

Strikk deg en Herlig VårGenser! -Oppskrifter


LaMaison Rililie

La oss for et lite øyeblikk se bort fra at det faktisk ligger en del snø ut, ja, for bare så du vet det så er det ikkje såååå lenge til VÅREN! Iallefall ikkje i strikketid, eheee....
MIN strikketid inkl masse dilling :)
Dvs hvis eg hadde startet nå ville den nok vært ferdig
i passe tid til å kle meg noe lettere :)

Syns eg har vært heldig med disse lekre Go`sakene som eg formelig dumpet rett oppi, 
Se & Nyt!


Bildet over
Opp til str 52"

Vettu ka? Denne strikkes i Holst Supersoft!
Et garn eg virkelig kan gå godt for og ikkje bare det,
men NÅ er det også Tilbud! JuHuuuu



LaMaison Rililie

Opp til str 53"
Strikkes i Holst Coast



Bouillesolecoton/ Design: LaMaison Rililie

Opp til str 43"



LaMaison Rililie

Opp til str 52"
Strikkes også i Holst Supersoft




LaMaison Rililie

Opp til str 52"

Du kan se flere design av LaMaison Rililie HER og du kan følge med på bloggen hennes HER


* * * * *

Det er heldigvis ikkje meldt mer snø i dag, men sol og minus noe som resulterer i litt kald vind fra nord! Brrr
Kjenner det knaker i ryggen allerede!



Bare se hvordan frosten formelig svever!
I dag var en dag hvor bilen virkelig måtte skrapes frem
og alle vinduene i stua hadde IS på seg!


Hvis det er eg som henter Jr i dag tror eg faktisk eg inn på Nille igjen hehe Ja nå skal eg virkelig sjekke de garnhyllene skikkelig! Har eg gått glipp av NOK en ny farge!? Kunne tenke meg vinrød/burgunder, tror muligens eg har en plan for det SennepFarga garnet eg kjøpte i går ser du.....BOMBE! Er i ganske YR og føler et sterkt behov for masse NYTT garn, en farlig følelse og eg MÅ prøve
å stå i mot.....Tror eg heller, KANSKJE, det kan være en premie når eg en dag (snart) har rydda garnlageret.....
Sukk & Stønn altså.....

Vet i grunnen ikkje helt hva eg makter og orker i dag, er litt sånn...Hmmm...SLIPS? Ja som ei vaskefille liksom, har mye som skal gjøres, er ikkje helt i slaget, men samtidig får eg ikkje ro i meg før ting er gjort - Irriterende kombinasjon.....Tror bare eg starter med en dusj eg og får på meg noe varme koseklær, tar meg noen runder på kofta så får eg se.....
*Dårlig Samvittighet* egentlig...
Fikk strikket en del runder i går kwell JuHuuu

Husk at eg trekker en Vinner av Vottegarnet
i morgen ettermiddag!
Klikk deg inn HER om du vil bli med :)





Håper du får en effektiv dag
og at DU får gjort det du skal :)
Kos deg uansett!






Go`klem fra ei utålmodig Vibbedille :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei, hvor kjøper du Holst garn?

Vibbedille sa...

Hvis du klikker på Holst Supersoft i mørk grått (Link) kommer du rett inn i herligenheten, altså nettbutikken :)