fredag 8. januar 2016

Strikk og Hekle noe GØY til de minste - Oppskrifter :)

Heidi Bears

Hvis det er noe eg virkelig liker å potle med så er det
å hekle/strikke leketøy og kosedyr! Har lenge hatt planer om et eller annet dyr av disse Afrikanske Lappene + at våren
og sommer er perfekt til å hekle lapper! Ja på strand, picknik og bilture :) Å ja eg har virkelig laget MASSE kosedyr!
Det er en av grunnen til at Garnrommet mitt er for fult; Ungene har stappa de inn der etter hvert som rommene skulle være kulere og kulere :)

Før eg ta helt kwell her i kroken måtte eg bare dele disse koselige oppskriften!


Bildet over



Heidi Bears


Hvis du vil har flere slike lappedyr kan du ta en kikk Her Inne



Susan B. Anderson

Gratis



Susan B. Anderson



Sherry Graziano

Disse har eg også strikke, skikkelig gøy siden du
trenger kun strikke èn av hver hehe
Koselig strikketøy og kjapt går det også :)



* * * * *


Eg burde ha hentet frem den digre Garnkosta mi!
Har sykt mye sånn Safir/Østlandsgarn oppi der!
Ja me snakker temmelig mange kilo, eg kunne ha strikke/hekle kosedyr i 10 talls år hehe

Men NÅ er det kwell og eg koser  meg!

Me tastes i morgen og DA er planene å VASKE badet!
JuHuuuu
Kjøpte gode såper til det i dag og da er det litt mer ispirerende å sette i gang, dessuten fikk me lekre Marius håndklær til Jul og de skal henges opp!
Kjenner det skal bli godt å få kontrollen der ute igjen!




Kos deg og ha
en Riktig God Natt etter hvert :)





Go`klem fra ei litt søvnig Vibbedille, MEN eg strikker! :)

1 kommentar:

Anne Elise sa...

HEI!!! Tror du at jeg ikke har noe å gjøre ?????
Hi, hi, hi, du an det med å friste du. Liten "to do" blir lenger og lenger her hos med. Med 13 barnebarn i alle aldre, er det jammen en del som ønsker seg et kosedyr/leke!!
Tusen takk for god inspirasjon, så får vi se hvordan det går!!