mandag 11. januar 2016

Eg dåner jo av GLEDE! - Fargefulle og GLADE Strikkeoppskrifter!

Lee Meredith

Hva annet kan kicke dagen i gang som GLADE Farger
og festige oppskrifter!? Joa, kaffi gir en real kick det også, men her snakker me Fryd & Glede på et helt annet nivå! OMG!

Holdt jo neste på å tisse på meg når eg så vottene over! KULESTE ever, spør du meg!
Det er nesten så eg bare har lyst å stupe i garnet mitt
og finne 3 knæsj farger å sette i gange, eller hva sier du??


Bildet over



Karen S.Lauger

Eller hva med denne FANTASTISKE jakken!
Den er også GRATIS og finnes på dansk og engelsk





Lee Meredith




Lee Meredith

Me har jo lenge nå vært enig om at man IKKJE kan
få for mange tepper, ikkje sant?? hihi




Lee Meredith

Her er litt av det eg viste i går kveld,
nemlig Illusjons strikking! KULT!



Ikkje sant at dette er bare til å blir GLAD av!?
Eg kjenner det vibrerer i rompa og garnet hyler på meg fra Lageret og det er i grunnen fare på ferde! Eg kan ligge veldig dårlig an nå altså, tror eg begynner med
å kjøpe litt oppskrifter eg.......*Solgt* hehe


* * * * *


Eg kan jo begynne med å si at dere er noen herlige lesere!
For en respons i går og i løpet av natta ang 
Forrige Innlegg - det føles veldig GODT å ha støtten deres, spesielt når eg syns at behandlingen av meg og min blogg er VEL søkt! Men, eg skal overleve eg, det skal da mer til enn som så å "knekke" meg :)

Eg kan se ut i fra statistikken at VELDIG mange, ja UTROLIG mange av dere har kommet inn hit via "Strikkesida-For alle"
og da er det litt rart at de stenger meg ute.....Nå har eg liksom KUN 1 strikkegruppe hvor eg kan delta med kommentarer/like og akkurat det er litt dumt, men men, som sagt, eg skal da klare meg. Kan sitte Her Inne å skravle *ler*

Jaja tilbake til hverdagen igjen, Jr har faktisk brukt helga til
å SOVE! Ja han la seg kl 20 på fredag, kl 18 på lørdag
og 20.30 i går! Nå BØR han jo være ajoùr med søvnen etter en lang juleferie hehe Hjelpe det meg altså! :)

I dag er det en litt sånn delt og oppstykket dag, skal ut
å hente Jr kvart på 2 og sååå skal han til tannlegen 16.10-MIDT i rushet! Herlig! Han må flytte på en "Kloss" på strengen for på onsdag skal han borre et hull og rette etter på er det tilbake til Colosseum å sette "klossen" på plass igjen
Kjenner eg blir trøtt allerede av så mye frem og tilbake hehe

Men eg får ta å nyte de timene eg har frem til "Taxi-Servicen" starter i dag, skal kose meg med kofta uten å tenke for mye på vottene på det første bildet, men eg skal
hente Visakortet til Ali MoHaaa

Blir herlig å dumpe ned i sofakroken sent i ettermiddag :)
Gleder meg!





KOS deg masse
og ha en Strålende mandag :)





Go`klem fra ei Giret Vibbedille :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ein fin taxi-dag :) Nyte synet av alle dei flotte bildene du legg ut, ja eg også vert frista til å starta nye prosjekt...og imponert over alle dei flinke designarane der ute. Så glad du viser alt dette på bloggen din. Håper ALLE finn Facebookprofilen din og bloggen via din. Tenkjer på alle dei som før har brukt strikkegruppene, som du er altfor suveren til å følgja.... ;) Du er BEST!!! Kos deg i sofaen og bilen idag, stor klem frå Marta

Vibbedille sa...

Stor klem tilbake Marta <3

Kristin sa...

Jeg har fulgt deg i mange år fra lenge før jeg ble medlem på FB og det kommer jeg til å fortsette med. :) Eneste strikkebloggen jeg leser fast faktisk. ;)

Ha en fin dag, både med strikking og taxikjøring. :)

Hiks sa...

Kanskje en egen vibbedille-side på fb er en mulighet? Dette er den eneste bloggen jeg følger men jeg har lagt deg til på bokmerkelista så jeg finner deg uansett. Innom her minst 2 ganger om dagen !!!

Kjør på vibbedille for jeg koser meg max med bloggen din!!

Klem.

Vibbedille sa...

Hiks: Vibbedille har en egen side på FB vettu, den heter "Tante er fortsatt gal" og der har det haglet inn med medlemmer i dag hehe Har plass til deg også :) Det legger eg ut alle oppdateringene :)

Soline sa...

Hei

I dag kom flotte premier i posten - tusen takk! Gleder meg til å prøve dem.

Jeg er ikke så mye på disse strikkesidene på Facebook lengre - man tør knapt legge ut noe når man ser hvilke meningsutvekslinger som oppstår for de enkle ting.

Bruker mye Instagram for å holde meg oppdatert for tiden. Og så er jeg innom et fåtall blogger.

Ha en fin kveld!