onsdag 13. januar 2016

Ny erfaring i Strikking - "InCenter" Vottene


Tja, ka skal eg sei, dette kan jo gjerne ligne på så mangt? hehe Kunst(!?!?) 

Dette er altså da starten på InCenter vottene, det stykket eg har strikket brettes altså dobbelt for halvparten er foran
og resten baksiden på votten og de strikkes sidelengs :) 

Litt dilling nå i starten for å "SE" for meg hvor eg er på votten, men tror eg har skjønt det nå...Tror!

Etter på nå, ja må bare vaske håret først (Kråkereir!) skal eg starte på farge 2 som hos meg er Turkis, da kan eg nok begynne å se hvordan dette skal ende :)
Spennende å strikke på en ny måte +

...det er gøy å prøve en ny metode!
Strikker altså med Magic-Loop Metoden , men siden eg skal fortsette med økinga må eg nok intensivere den Pinnejakten min...sukk....eg VET eg har en lang sjalpinne på endten
100 eller 120 cm og den eg finne! Eg har sagt at det er "litt" kaos på garnrommet mitt?? Hmmmm

Eg får vel brette opp ermene......Stønn.....




Ellers på strikkefronten går det jevnt og trutt,
men sakte på kofta!
Lange omganger, tynt garn og tynne pinner =
ei Florlett Kofte <3




Jadda, snøen er kommer, nei ikkje en halvmeter, men mer er på vei-Så herlig når det legger seg OPPÅ isen!
Men ute på hovedveien var veien ganske fine bare det
ikkje fryser nå! DA blir det veldig skummelt!
Er veldig glad for at Ali ble med for da kjører han :)



Første stopp var Skoletannlegen og der tok det sin tid!
Ja faktisk, så ble 20 oppsatte minutter til over en time da tannlegen måtte konsultere med Colosseum.....

Etterpå gikk turen videre til neste tannlege, altså Colosseum-Tok sin tid det også og du sko sett koss det snødde da me kjørte hjem! Eller hjem, eg måtte jo på apoteket
å hente all medisin som var bestilt +
fornye beholdningen av Fluor til Jr :) 

Skal hilse å si at det var NYDELIG å komme hjem
og få på seg pysjen!



Amy Christoffers

Siden det trossalt ER vinter tenkte eg å dele ei GRATIS lueoppskrift som eg hadde på lur!
Denne herlige Mira luer er strikket i Dette herlige garnet :)

* * * * *

Nei har du sett!?? Nå kommer jammen sola inn her og søren meg er det blitt litt støv igjen!
*Ser en annen vei* Nå skal eg faktisk bare sitte her å kose meg etter en hårvask og kjenne på den gode lukta som etter hver skal komme sigende fra kjøkkenet!
Jepp, i dag baker Ali middag :)
Mmmm PizzaSnurrer styrer han på med m/masse svarte oliven oppi - Jammy :)

Mulig eg må/bør ha meg en kwil i dag, det er en stund siden sist egentlig! Sto jo opp før 8 i dag og hvis eg skal rangle litt må eg vel lade opp, men mulig eg kvikner til etter å hatt hodet inni dusjen? :)

Anyway, har du en fin dag? Eller står du å måker??




KOS deg og ha en
Skjønn ettermiddag :)






Go`klem fra ei litt søvnig Vibbedille :)

Ingen kommentarer: