lørdag 16. januar 2016

Lekre Kofter! - Gratis Strikkeoppskrifter

Rachel Søgaard

Ååååå eg fant jo, eller ramla over noen lekre kofteoppskrifter som faktisk er Gratis! Den over her syns eg er kjempelekker! Her tiltaler både mønsteret og fargene meg, ja og garnet! Tynt lammeull! Mmmm


Gratis oppskrift på engelsk, dansk og tysk



Rachel Søgaard

Oppskriften er på dansk og engelsk



Rachel Søgaard

Oppskriften er på engelsk, dansk, tysk og fransk



Rachel Søgaard

Oppskriften er på engelsk, dansk og tysk
Strikkes i Naturgarn

Du kan finne masse flotte oppskifter
av Rachel Søgaard Her Inne!



* * * * *

Åååå kan tro det var herlig å ha Amira her i sofakroken igjen! Skravle, høre på musikk, og skravle :) Me må jo oppdatere hverandre, hehe selv om me er på Chat
og si hver dag hehe Go`Jenta :)

I steden for at eg kjørte henne hjem fikk hun bare bilnøkkelen så har hun bil i morgen til å komme seg litt rundt omkring. Viktig å pleie venneforhold også og det er ikkje alltid like godt med buss - spesielt på en søndag.....

Selv sitter eg her med stiv mage! HAHA Ja eg blir sånn når eg spiser rødt kjøtt! Men hekkan den biffen var snadder,
ikkje akkurat hverdagskost her i huset,
men Mmmmm det var godt :)
Den kommer til å gjøre meg mett til i morgen kveld hehe

Har ikkje strikket en maske ennå i dag og det har eg tenkt
å gjøre noe med! Nå klokke 20 rigger eg meg til sammen med "Hver gang vi møtes" og DA er det ro i stua!
Jepp, gutta får gå et annet sted å være!

Har du en fin kwell du også?





Pakk pleddet extra godt rundt deg!
NÅ blir det enda kaldere!
KOS deg :)





Go`klem fra ei kwellsKlar Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: