søndag 31. januar 2016

Morsomme Sokker og Tøfler - StrikkeBok

Mary Scott Huff

Fikk du med deg Dette Innlegget i går? Dette er nok et bevis på at Mary Scott Huff har et enormt spekter på prosjekter hun designer! Må trekke kraftig på smilebåndet her for eg ser for meg Ali med erter på beina! HAHA Det er bare å ta av seg hatten for det er jammen ikkje bare bare å ha en
slik kreativ bredde:) Eg koste meg glugg ihjel med disse sokkene/tøflene, håper du koser deg du også :)


Peas Slipper Socks



Mary Scott Huff


Carrots Slipper Socks



Mary Scott Huff

Sheepish



Mary Scott Huff

Surely You Jest Slippers




Mary Scott Huff

Kimono Slippers


Mulig du allerede har funnet ut at Navnene under bildene denne gang IKKJE er linker til oppskriften? Stemmer det, det er ingen oppskriftslink, fordi; Alle disse supermorsomme tøflene + mange flere finnes nemligen i en FANTASTISK morsom StrikkeBOK! Men fortvil ikkje, det er alltid et håp, jepp, fordi boka ser du, ja den kan du kjøpe
for en rimelig penge HER!

Ikkje er det skummelt heller, har bestilt MANGE bøker
og oppskrifter på Amazon, og vettu hva det beste er?
Du kan faktisk VELGE om du vil kjøpe en NY bok eller en BRUKT bok :) Da sparer du også penger. Alle bøkene eg har kjøpt på Amazon unntatt en er brukt og det har absolutt ingen innvirkning på strikkeprosjektet :)
Bøkene var veldig fint brukt for den som lurte :)

Dagen i dag er dagen hvor du kaster deg over noe nytt!
Ikkje sant?

Man burde egentlig utfordret seg selv med minst èn ting hver dag! Er ikkje det en god leveregel? Hmmm
Trenger ikkje være store greia, men bare sånn at du får følt litt på mestringsfølelsen :) Det føles veldig godt iallefall :)

Du kan f.eks starte med å velge deg ut en engelsk oppskrift som du har sååååå lyst på, men du tror med deg selv at DET fixer du ikkje! For noe TULL! Det vet du jo ikkje før du har prøvd, ikkje sant?? Det finnes sååå mye hjelpe å få,
det er bare å spørre om hjelp :)

Flere av dere har henvendt dere til meg når dere har prøvd dere på engelsk, og nå bare i det siste har eg fått flere herlige bilder på Snap/Chat av ferdig strikkeprosjekt som dere overvant med litt starthjelp! EG er såååå STOLT av dere alle sammen :) Nå vil det ingen enda ta for hvor mange oppskrifter som bare ligger åpne foran dere, DET er en herlig følelse det :) Been There, Done That!

I dag skal eg utfordre meg selv!
Jepp, eg skal IKKJE dille!
Det er faktisk ganske vanskelig, tro det eller ei hehe

Derfor skal eg nå gå å skifte pysj, må ta på meg søndagspysjen og så skal eg STRIKKE uten særlig avbrudd, ja tissepauser er tillatt :)





KOS deg og ha en passe sløv, 
men FANTASTISK søndag :)





Go`klem fra en utfordret Vibbedille :)

Ingen kommentarer: