søndag 17. januar 2016

3 Prosjekt som Garantert Trigger Tålmodigheten - Gratis Oppskrifter

Lacelegance

Har du sett noe såååå VAKKERT!??
Åååååå Gi meg TÅLMODIGHETEN! Ja for dette må være en av de ultimate testene, ikkje det?
Hele greia strikkes på pinne 2,5!!! WOW!
Eg ble helt MÅLLØS av denne altså, sikker på at haka di også henger langt nede!?


Oppskriften er engelsk og er Gratis
Størrelse 42-44



Irina Antosha

Oppskriften er på engelsk og er Gratis
Strikkes på pinne 2,75
Onesize


Inna M

Oppskriften er på engelsk og er Gratis
Strikkes på pinne 2,5
Størrelse M


Hva sier du? Føler du et behov for
å trigge tålmodigheten din?


* * * * *

Eg sitter å koser meg med kofta og Amira,
hun er innom med bilen og går om en liten stund :)

Masse lys er tent, må jo få opp varmen her i heimen, 
ja det er steinkaldt ute! Merka det da eg var ute med masse god fuglemat i dag! Husker du på småfuglene i kulda?
Du har sikkert mye resten etter Julebaksten? Hakk det opp og legg det i ei skål. Eg hakket valnøtter og tørka aprikos + eg hadde oppi havregryn, rosiner, Mariekjeks og kokos -
et skikkelig festmåltid :)

Bare pass på å hold katta di inne hehe



NYT Kwellen og fyr i peisen :)




Go`klem fra ei frysen Vibbedille :)

1 kommentar:

Wenche sa...

Tålmodighet, det skal være sikkert på disse prosjektene. Her er det plutselig 1+og det snør av en annen verden:(