mandag 4. januar 2016

5 Nydelige Sjal/Hals Oppskrifter + et par Gode Tips

//inneholder Reklamelenker

Aroha Knits


Når det kommer til sjal er eg virkelig en meget svak sjel, spesielt etter en dag med migrene-eier jo ikkje styrke i det hele tatt og eg ramle helt i fistel over
hvor mye lekkert det finnes!

Nå er bildet over en hals da, men bruker like gjerne det som et sjal. Sjalet surrer eg stort sett rundt halsen og knyter, uavhenging av mønster og hvor stort det er. Hvis det er litt kaldt i kroken slik som nå om dagen kan eg ha et sjal hengende nedover rygger, Mmm det varmer skikkelig godt.
Har et sjal i Kamelgarn og det er såååå lett,
men likevel godt og varmt <3


Bildet over



Aroha Knits




Aroha Knits




Aroha Knits




Aroha Knits





Er du plaget med at tråden "henger" på hendene/neglene når du strikker? Til tider har eg tørre fingrer og det kommer nok av mye strikking med ullgarn så eg er veldig flink å smøre hendene godt før eg tar opp strikketøyet :)

Nå er eg så heldig å ha fått 2 nye veldig gode håndkremer, ja eg er rett og slett blitt avhengig! Den Olivenkremen er absolutt en favoritt! Det lukter himmelsk og trekker fort inn
i hendene, veldig greit at det ikkje kommer på tråden :) Denne kremen finner du HER! 

Den rosa tuben er fra Oriflame, den trekker også godt inn, men det legger seg akkurat som en glatt hinne på mine hender og eg syns den lukten veldig godt selv om den for meg lukter feil på f.eks migrenedagene.
Denne kan du kjøpe HER! 



Hvordan er det med deg? Har du mange Nyttårsforsetter? Det har ikkje eg, Nop, ikkje har eg noe videre planer om
å starte å trene med det første, ei heller spise sunnere eller slutte med snop! Eg pinholder på det lille eg spiser
og fortsetter å "pynte" med snop på bordet, noen dager kan eg like godt "pynte" med et fat grønnsaker :)

Siden Viljestyrken er en muskel som fort blir sliten er nyttårsforsettene kjent for å ikkje vare så lenge, stort sett ut januar....Derfor skal eg holde fast på alt som er koselig
og ellers det eg liker å putle med ;)

HUSK; Har du Forsetter som f.eks krever endringer må du etablere disse endringene som en vane, DA først har du sjans til å holde på det lengre enn bare ut januar :)
For det er vel det som er målet?

Derfor, la oss strikke og kose oss videre inn i 2016 og ikkje strebe etter noe som bare kanskje er bedre :)


Nå skal eg svinge meg litt her hjemme, men eg skal uansett ta det easy pga migrenen i går så etterpå blir det sofakos med strikking før eg skal avgårde å hente Jr på skolen senere. ÅJA, ute er det ISENDE kaldt! Pga vindene har me en temperatur som tilsier - 8 og det er ganske kaldt! Brrr




Kos deg med Flott ukestart
og ha en strålende formiddag :)





Go`klem fra Vibbedille som er klar for hverdagen :)

Ingen kommentarer: