tirsdag 3. mai 2016

BABY- Gratis StrikkeOppskrifter

Jennifer Hoel

Jada jada eg har ramlet litt inn i Baby-Bobla kan du si hihi HERLIG!

Det er så kjekt og herlig å strikke små plagg!
Hvis man i tillegg kan bruke tynne pinner og lekkert garn Awwww da blir det så sart og yndig - Eg ELSKER det!
Gleder meg til eg kan sette i gang :)

Nå har eg iallefall tovet ferdig Marius Tøflene Sjarmøren, han og niesa vår kommer hit på fredag en tur så da blir det en liten gave på han, mageboeren får nok etter hvert :)


Bildet over
Str 6-12 mnd



Julie Hines

Str 6 mnd- 5 år



Joji Locatelli

Str 1-3 mnd/ 3-6 mnd



Torunn Espe

Denne bør alle babyer ha!

Str 0-2 år/ 3-4 år/ 5-6 år/ 7-8 år
NORSK



Martina Behm

Denne har eg hatt på To-Do lista i flere år, kanskje eg får strikket den DENNE gangen!??

Str 3-6 mnd
Norsk oversettelse finner du HER!



Emily Ringelman

Bare fordi det HELG her i huset (Ja bortsett fra "OppTur" på Jr i morgen)
tenkte eg å feire med en...ehee.....KNUTE!?!?
Sjekk den KULE puta da :) 


Str 16 X 16 Inch



Nå er eg så og si klar for å dele for ermene og akkurat DET kan bli spennende, ja for da kan eg jo prøve den på
og DET er nå iallefall SPENNENDE!
Tenk hvis eg har BOMMA på strikkefastheten!???
Jaja det er i tilfellet ikkje første gangen!

Anyway, nå er det tid for kwellskos, pysjen er på
og alt er bare velstand :)





KOS deg DU også :)






Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: