onsdag 4. mai 2016

Lekre og Tøffe SommerTopper- 10 Gratis StrikkeOppskrifter

Allison Griffith


ARG! Vettu ka?SUR som eg har vært i ettermiddag
er det søren meg lenge siden eg har vært!

Jr var jo som nevnt på "OppTur" i dag, returen var forventet
til ca vanlig skoleslutt, altså ca 13.45.
Eg gikk på butikken og sullet og samtidig som eg parkerte på skolen 13.40 fikk eg en kryptisk melding fra Jr som eg tolket dithet at enten kjørte de om 5 min eller
så var de hjemme om 5 min.....
Gikk ikkje lenge før eg skjønte at de siste ikkje var tilfellet....

Kl 14.30 kom det ENDELIG en buss, men selvfølgelig ikkje Jr sin klasse....men tenkte at NÅ kan de ikkje være lang borte...Ringte til Jr....mobilsvar....ergo; strømløs.....
Da klokken ble 15 vurderte eg bare å kjøre, men tenkte at da er det SÅÅÅ typisk at eg får en tlf om at bussen er på skolen....spilte en runde til med CandyCrush, men kl 15.20 var eg rett og sletten forbanna! Ikkje bare holdt ryggen på
å kille meg, men eg var jo sååå røykesyk også hehe

DA kjørte eg! Hva traff eg på veien?? Jo nemligen bussen!
Jr hadde tydeligvis sett meg så pga rush og kø fikk han hoppe av hehe Jo, han fikk noen ufortjente gloser der og da, men det var jo ikkje hans feil at bussen ikkje hadde kommet før over halv 3.....Joda, eg har unnskyldt meg nå :)

Anyway, vel hjemme forlangte eg kaffi
i koppen og GI MEG FRED! hihi
Har sittet å kost meg på nett vettu etter luftige sommerplagg for oss med hetetokter (Ref. Tidligere Innlegg) 


Opp til str 60"



Jane Richmond

Opp til str 50"



Purl Soho

Str S-L



Purl Soho

Str opp 47"



Veronica Jobe

Str S/M - L/XL



Jennifer Wood

Opp til str 56"



Pierrot

Str opp 34"



Hélene Rush

Opp til str 55"



Heidi Kirrmaier

Opp til str 52"



Anne Carroll Gilmour

One Size/ Veldig elastisk


* * * * *


NÅ altså! NÅ skal eg springe (slepe meg)
i dusjen for DET har eg ærlig fortjent!
Nesten 2 timer bilventing og opp til flere hetetokter trenger
å bli skyllet av og EG trenger en skikkelig hårvask
og oppfriskning! Mmmm

Nå er et helt overskyet og nesten litt mørkt så etterpå skal eg tenne masse lys og bare KOSE meg!
DET ER HELG! JuHuuu

Heldigvis har Jr også fri på fredag så dette blir herlig,
ikkje bare det! Det er meldt 17 grader i helga så det er lov
å HÅPE på en fin tur eller flere :) 





KOS deg og nyt en
Herlige Kwell :)







Go`klem fra ei passe sliten Vibbedille :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å det er slitsomt å vente på noen man ikke helt vet når kommer.
Bra det er langhelg, for de som kan det.


Mange fine mønstre, man kan bli frista her.
Har også funnet en del topper og lager innlegg. Er jo så mye fint å strikke til seg selv, egostrikk er toppers !

Kjersti Eriksen sa...

Du er rar du, Vibeke. Og helt vidunderlig������