torsdag 5. mai 2016

Støtt Norske StrikkeDesignere! -Lekre Norske StrikkeOppskrifter

Tina Hauglund

For en tid tilbake la eg ut en del barnedesign fra
Tina Hauglund og jammen har hun mye fint! Det er VIKTIG
å fremme de Norske designerene for det er de som gir oss det UNIKE som me hele tiden jakter på! Det er utrolig lenge siden eg har kjøpt meg et sånt hefte fra en av de store produsentene (utenom hvis det f.eks er en spesiell designer), nei da betaler eg heller like mye for kun en oppskrift som eg virkelig vil ha :)

Me må virkelig gå inn for å vise at me bryr oss :)

Eg ramla fullstendig i staver da eg fant genseren over her, det skjedde for noe dager siden og eg har sikkert sett på den 100 ganger allerede hehe Noe så enkelt, men akk så lekkert samtidig som den er litt sånn rustikk! Strikkes i det luftige alpakkagarnet Puno fra Rauma = Ultimat Nytelse :)

ENJOY sier nå bare eg!




SOFIES MAMMA
Du kan enten kjøpe mønster HER eller HER!
Oppskriften er selvfølgelig Norsk :)




Tina Haugland

Denne var jo kjempetøff samtidig
som den var feminin og lekker!



FORMFULL GENSER
Norsk oppskrift får du kjøpt HER!



Sånn, nå skal eg ikkje mase mer i kwell *ler*
Har som sagt "ruget" litt på disse, men nå bare måtte
eg vise de til deg også, begge 2 skled galant rett inn på mine lister iallefall.....Hva med deg?? hihi






KOS deg og ha etter
hvert en Riktig God Natt :)






Go`klem fra ei snart soveklar Vibbedille :)

Ingen kommentarer: