fredag 13. mai 2016

Strikk Litt Romantikk! -Sarte StrikkeOppskrifter -FredagsKOS

Cecily Glowik MacDonald

Kom over noen lekre gensere som gir meg følelsen av
å sveve på ei sky! Har du sett noe så lett og lekkert??
Ble helt mo i knærene eg altså! Sarte skjønne farger og et lekkert Lace Mønster, kan jo nesten ikkje bli bedre!


Bildet over
Opp til str 53"



Cecily Glowik MacDonald

Opp til str 56"




Cecily Glowik MacDonald

Opp til str 56"



Cecily Glowik MacDonald

Opp til str 51"



Cecily Glowik MacDonald

Denne syns eg var så tøff at eg måtte bare sette en liten stopper for all denne romantikken hehe
Skikkelig røff og kul denne her!?

Opp til str 58"





I dag har me jaggu fått ordnet MYE! Kjenner det på beina hehe Skrittelleren sa 3567 m da me kom hjem! Det er
i grunnen litt det når det "bare" er butikken me har gått i!?!?!

Får skylde litt på Coop Bygg, ja for der var det stort!
Men har iallefall fått 3 herlige....

..."Baden-Baden" stoler, i akkurat DENNE fargen! Når eg blir brun blir eg så flott i denne stolen HAHA Me ville jo egentlig ha svarte, men det hadde de ikkje! Måtte bli denne eller Cerise, sistnevnte ville vært fullstendig CRASH
med den røde husveggen hehe
Er kjempefornøyd og nå gjelder det bare å smøre seg med tålmodighet.....ja til GRADENE stiger igjen!

I tillegg til dette ble det nye sko på Jr samt ei NYDELIG skjorte og jammen ble det noen skjorter på Ali også hehe Den sniken :) Det er aldri kjedelig å shoppe med Ali, neida, for som du gjerne har sett på SnapChat i dag så har
han jo danset hele veien hehe

Da me kom hjem stupte han inn på kjøkkenet og digget
til Taco, det er jo trossalt fredag!
Nå er eg god og mett og skal BARE sitte
her å kose meg med...

...Strikketøyet mitt!
Her gjelder det å strikke full fart nedover :)
Syns dette ble knallbra eg :)


Da må DU også ha en FLOTT fredags kwell!
Slapp av og ta deg tid til å NYTE denne
EXTRA lange helga :)




KOS DEG!






Go`klem fra ei passe sliten Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: