tirsdag 10. mai 2016

Moderne Retro -Gratis StrikkeOppskrifter

Dale Design

Det trenger slettes ikkje være gammelt for å være retro, men moten deri mot, DEN kan me hente frem :) Eg syns i grunnen fargene er lettere å gjenskape Retro-følelsen med enn selve mønsteret? Ja for hvis du tar et Retromønster å strikker
i moderne farger blir det ikkje det samme, er min mening :)

Satt å så på et "Aller tiders måltid" i går og der var de kommet til `70 tallet hehe Snakk om FlashBack! Det var jammen fargerike tider det, gjenkjente i grunnen det meste :)

Genseren over syns eg er kjempelekker!
Ja både i farger og mønster....sukk....



Bildet Over
NORSK Oppskrift



Dale Design




Dale Design




Jordana Paige

Engelsk Oppskrift



Julie Farmer

Engelsk Oppskrift


Nå kan du mimre sammen med strikkepinnene om du vil,
det er sååå mye flott, ikkje sant?


Våknet i grunnen ganske tidlig i dag og kjente at alt var ikkje helt "helt på plass" - den der ryggen er ikkje snill med meg!

Kunne tenke meg å sitte UTE i sola, men nå får eg satse på at finværet heller kommer tilbake for på fredag kommer det stoler til terrassen i hus! JuHuu

Me får 2 Baden Baden Stoler av min
mor i SølvbryllupsGave :) Me kjøper en eller 2 ekstra
selv så iallefall Jr har en :)
Bord har me i grunnen så dette kan bli bra!

Men vettu? Eg har ikkje tid å sitte her å "Taste", Nop,
eg er klar for mønsteret på genseren så eg vil strikke!
Blir jo spennende å se hvilken av fargene
som vinner til slutt :)





KOS deg og NYT
en Flott Sommerdag :)






Go`klem fra ei sliten Vibbedille :)

Ingen kommentarer: