fredag 27. mai 2016

Strikking er ikkje bare Terapi, det er GØY! -StrikkeOppskrifter

Susan B Anderson

Du er klar over at det er FREDAG?
Da er det lov å starte på noe nytt eller et lite
"On The Side"- Prosjekt!

Alle visste vel at DET er lov!?? Nå tjuvstarta eg litt og la opp og begynte i går, ja på et lite prosjekt som litt Baby-Stuff!
Men gjett om disse sauene fristet da!??? OMG så skjønne!

Eg må definitivt ha en sau eller flere,
du også regner eg med?

Skal iallefall sikre meg en oppskrift og så "ser" eg for meg at disse kan bli bra i Holst!
(Ja eg vet, eg prøver å bruke det til ALT! hihi)



Bildet over


Susan B Anderson





Susan B Anderson




Susan B Anderson




Susan B Anderson



Foruten at disse kan stå sånn diskre rundt omkring i stua er de også SuperSøte Barselgaver! Bare si ja! Eg fikk nemligen en IDÈ! Dvs at eg sikkert får en på pinnene.....SNART!

Som sagt er det jo fredag i dag og det er SÅÅÅ herlig! ELSKER fredager! I tillegg har Jr MatteTentamen og kommer garantert tidligere hjem og da er det bare å komme seg
i helgemodus! Etterpå nå skal eg få Ali til å klapse opp de nye stolene ute sånn at me kan nyte noen solstråler
og bli litt FRESHE i fargen :)

Dvs hvis TÅKA kan se å komme seg helt bort!!!

En tur på butikken for å hente hjem HelgeKosen må me også, tro hva "Ali`s Kjøkken" serverer denne helga??
Hadde det vært opp til Jr ville det blitt Nachos
i dag og hamburgere i morgen hehe
Da gjenstår det å se hvem sin vilje som er sterkes :)

Nå skal eg først komme meg ut av pysjen og så skal me komme oss i gang med dagen :)





KOS deg og ha en super
formiddag og en
skjønn dag :)







Go`klem fra ei Vibbedille i HelgeModus :)

Ingen kommentarer: