søndag 1. mai 2016

StrikkeSkjørt -6 Oppskrifter

Anne Hanson

Noe som sikkert aldri går av moten er strikkeskjørt! Etterspørselen går i bølger og det er flott i grunnen hele året! Du kan strikke omtrent i den kvaliteten du vil, men styr unna garn som siger. Et sexy lårkort skjørt kan for bli et problem
i trappene om du velger feil garn....hehe

Selv syns eg det er herlig med korte skjørt, bekvemt å gå med og du er litt "kledd" på et blunk :)
Eg likte veldig godt skjørtet over her! Stilig mønster!


Bildet over
Opp til str 51"



Vanessa Ewing




Jenn Jarvis




H Quick




Julia Farwell-Clay




Sarah Wilson




SØøøndag......Hmmm Litt sløv kanskje?
Sto forholdsvis tidlig opp og sitter her å Gjesper....er på min
3 kaffikopp og prøver å Shake natta ut av kroppen...
Tror muligens det trengs en dusj til det :)

Sola skinner, men det har startet å blåse opp til den meldte kulingen så en tur frister i grunnen lite! JA eg er ei VærPyse! hehe Liker å gå på tur hvor me kan ha med teppe og kaffi, finne et berg e.l og sette seg ned å nyte, men det går ikkje
i dag! Er det et sted det blåser ja så er det nede ved sjøen
og 8 grader gjør det heller ikkje noe bedre 

Tror bare eg steller meg litt, får på meg andre klær-pleier hjelpe litt på oppvåkingen, inntar stolen og fortsetter på mønsteret :) Nå er eg halvveis og det blir så fint kan du tro :)

Har sagt det før og sier det igjen:
Silja er helt Konge å strikke med :)





KOS deg du også og ha
en Strålende Søndag :)








Go`klem fra ei Gjespende Vibbedille :)

Ingen kommentarer: