lørdag 7. mai 2016

SOMMER Tunika -10 Gratis StrikkeOppskrifter

Marzena Krzewinska

Tunika er noe eg virkelig trives i! Det er i grunnen noe som er kledelig for de fleste og en tunika finnes vel i mange forskjellige fasonger! Selv liker eg best A-fasong og slike som "Går av" under brystet :) Dette er fordi eg ikkje alltid klarer
å trekke inn magen like godt haha

Men altså, har du litt "bulker" er jo A-fasong og den "av" under brystet veldig kledelig. Om du vil ha med stropp, kort eller lang arm kan du jo velge som du vil :)

Flott til tights/strømpebukse, kan ha miniskjørt under eller f.eks en kort tights nå når det begynner å bli varmt :)
Det er heller ingen aldersgrense!


Bildet over
Str S/M



Lone Kjeldsen

Str S/L



Melissa Leapman

Opp til str 46"



Signe Strømgaard

Str XS-3XL



Pat Menchini




Cheval Blanc Official

Opp til str 52"



Isabelle Bøhn




KniTTina

Str L 


Ann E. Smith

Opp til str 48"



Veera Valimaki

Opp til str 52"


Ååååå i dag var det herlig å stå opp skal vites!
Sto opp klokka 9 og det FØRSTE eg gjorde var å smelle opp hele skyvedøra i stua! Det var VARMT ute!!! Nå ligger det på 19 grader, men det skal i følge Yr.no opp til hele 23 i dag!!!
Ka skjedde liksom?? Sommeren ramlet bare klask i hodet på oss jo hehe Herlig Herlig! Da er det jo også lov å HÅPE
på minikjole til 17.mai :)



I dag burde me pakket grillen og kommet oss ned på berga!
Får se hva dagen bringer, eg har nemligen lovet å hente Amira på Forus i dag kl 13 og mulig at det er hun som kjøre meg hjem etter på og at hun stikker av med bilen hehe

I tilfellet så skal eg på tur i morgen, ja for dette været skal tydeligvis vare ut hele uka! Det er jo helt fantastisk!

Nå skal eg bare sitte her å NYTE alt den friske lufte som kommer inn her med en aldri så liten bris :) Nyte litt Me-Time før eg skal vekke Jr! Jepp, det er lørdag og eg skal
VEKKE han! Når skjedde det sist liksom?? ALDRI! hehe
Han skal HELT frivillig sykle ned til Stadio`en her i Tananger å TRENE til Tine Stafetten! Han har nemligen fått ankerplassen i rekka siden han er temmelig kjapp og seig så derfor mener han at han må bare bli bedre :)
BRAVO sier nå bare eg :)




KOS deg og NYT
denne Fantastiske
SOMMER Dagen!






Go`klem fra ei veldig optimistiske Vibbedille :)

Ingen kommentarer: