tirsdag 24. mai 2016

HØST Kjoler -Gratis StrikkeOppskrifter

Rachel Søgaard

Noe eg virkelig liker å kle meg i om høsten/vinteren er ULLkjoler og skjørt! Eneste nye kjolen eg har er DENNE - virkelig en kjole eg ser frem til å bruke, må bare få overstått sommeren først hehe Eller, med de temperaturene me har nå om dagen kunne eg sikkert brukt den!

Liker i grunnen kjoler/skjørt til over kneet med ei matchende strømpebukse og lange støvletter.
Nå har eg jo en, eller nei, eg har jo 2! DENNE hadde eg nesten glemt jo! Da er det vel på tide at eg strikker en herlig alpakkakjole til vinteren! Det får bli om sommeren ikkje blir for varm, pyton, iallefall å sitte ute å strikke med alpakka

Anyway, nå har eg funnet noen høstkjoler eg falt for
og diller du like mye som meg er det jaggu meg
snart på tide å starte :)


Bildet over
DANSK oppskrift
Str XS-XL




Drops Design

NORSK oppskrift
Opp til str 52"



Lion Brand yarn

Opp til str 46"
ENGELSK oppskrift


Drops Design

Opp til str 51"
NORSK oppskrift



Harpa Jónsdóttir

Ååå det er så mange flotte islanske kjoler!!
Kunne tenkt meg denne, men da med lang arm

Opp til str 52"
ENGELSK oppskrift


Føler meg ennå stiv i ansiktet etter turen i går kwell!
Kan tro det var godt å legge seg! Ååå blir jo ganske sliten av å gå i skikkelig motvind når du går i sand!
Tror beint fram at eg har litt GANGSPERR!?!?

Tror eg skal ta det ganske med ro i dag hehe Pleie stølheten hehe Fikk ikkje strikket så mye som eg ville i går så eg har litt å ta igjen! Må prøve å rydde litt i gangen også innimellom sånn at eg kan starte på selve lageret mitt!

I morgen skal eg en tur til legen....MASSE prøver skal tas for nesten fredag skal eg på SUS og da må de ha resultatene foran seg...Hmm skal bli greit å få noen svar(??) men skulle gitt mye for å slippe-Kjenner at begeret er fult snart-IGJEN!

Håper også at eg får ordnet med resepter i morgen for DA kan eg ta "ferie" fra leger/sykehus f.o.m neste fredag forhåpentligvis....Krysser pinnene :)


Tja, om eg ikkje skal ta å rydde litt og så strikke? Jr sykler
i dag så derfor trenger eg ikkje å kjøre ut -Herlig!





KOS deg og ha en
HERLIGE dag :)







Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: