torsdag 5. mai 2016

Flettestrikk, noe for deg? -Fantastiske Gratis StrikkeOppskrifter

Patons

Hvordan er du på flettestrikking? Noe du liker? Frykter?
Aldri prøvd eller elsker du det som meg?

Den "verste" perioden eg har hatt var da Amira var sånn
2-5 år, ALT var flettet ikkje bare håret liksom!
Eg ELSKET det og det er virkelig GØY!

Selv om flettene gjerne ser utrolig kompliserte ut er
det ikkje så vanskelig faktisk.
Hvis diagrammet er GODT er det bare å ta èn fletting
om gangen så kan du som oftes slappe av på
neste pinne/runde :) Her har du iallefall muligheten til
å plukke med deg noen utrolig flotte Gratis oppskrifter-
Det er neimen ikkje å forrakte :)



Bildet over
Str XS-L




Mona C. NicLeòid




Cirilia Rose

Opp til str 52"




Asita Krebs

Vanvittig lekkert sjal!




Jen Balfour




Purl Soho





Eg er fortsatt midt i delinga eg vettu! TTT hehe
Ikkje bare sitter eg her å suller og diller,
men Amira ødelegger jo hele greia mi!


Ja bare se her:


DETTE er det hun kommer hjem til meg med! Ja på en helt vanlig onsdag! EN GAVE! WOW!!! Snakk om å bli tatt på senga! Eg hadde litt tekniske problem på Note`n min på tirsdag og hun konkluderte med at nå var den for
gammel og det var på tide med en NY!

Er faktisk FØRSTE gang eg har en sååå ny mobil!
Denne ble lanseret for kun 2 dager siden eg drømte vel egentlig bare om å eie en! Har hørt SYKT mye bra og det skårer FULL POTT i alle tester!

Du kan si det sånn at eg BESVIMTE litt i går ja og siden har eg egentlig bare sittet å "lekt" meg med mitt nye leketøy :) ER utrolig MYE kult/bra en gang gjøre med bilder
så dette må testes ut!

Skal visst være helt SUVEREN på bilder da
mobilen har 2 linser -Kult!
Dette blir SPENNENDE!



I dag derimot sov eg jo som en gjøk! Ja helt til kvart på 11!
ALT for lenge for meg for eg har jo ikkje kommet i gang ennå! Ali derimot har kommet seg på kjøkkenet og baker i vei!

Eg bør bare komme meg på badet og vaska natta ut av øynene og få stell på det der nyvaska kråkereiret mitt! Jammen glad for at eg fortsatt har Amira sin glattetang her :)
Deretter blir det deling på strikketøyet.....Tror eg......
Hvis eg ikkje leker litt til hehe





KOS deg masse og ha en
Fortreffelig "HimmelSprett"






Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille :)

Ingen kommentarer: