tirsdag 3. mai 2016

JENTE-BABY!! -10 Gratis StrikkeOppskrifter på små Kjoler!

Cheval Blanc Official

JAAAA! Magefølelsen min slo til NOK en gang! JuHuuu
Eg skal nok en gang bli GrandTante til ei lita Jente <3 GLEDER meg :)

Gjett om eg skal strikke KJOLE(R)! :)
Eg kastet meg rundt her i stolen og kom meg ut på KjoleJakt, fant mangen, men det får holde med 10 her hehe
Likheten her er at alle oppskriftene er Gratis - Noen er Norske, et par danske og resten engelske - Litt for en hver smak, ellers kan eg jo anbefale Nøstebarn Oppskrifter

Kos deg mens du gleder deg til nurket kommer :)


Bildet over
str 6 mnd- 2 år



Cheval Blanc Official

str 0-3 mnd/ 12-18 mnd



Viking og Noway/ Elin Rosland

Str 3-24 mnd
Norsk



Taiga Hilliard Designs

str 0-3 mnd



Signe Strømgaard

str 2-10 år
Dansk



Elilie Bjørnå

Str 6 mnd
Norsk



Mari Alterskjær

Str 9-12 mnd
Norsk



Tina Barrett

Str 0-6 mnd/ 7-8 år



Tatyana Fedorova

Str 12-18 mnd



Tora Frøseth

Dette er en stor favoritt hos meg! Har strikket noen av denne og det geniale er at den virkelig VOKSER med barnet:
Først sid kjole, så til knærene, deretter tunika
og til slutt en topp :)


Str 0-24 mnd
Norsk


Blir ikkje lenge før eg tar et raid i Lageret mitt for å plukke frem alt det garnet som måtte egne seg, må høre litt med niesen vår om hvilke farger hun ønsker :) Gleder meg :)

Tenkt å våkne til den meldingen om at det er en liten jente :)
SÅ GØY!

Må virkelig få gang på prosjektene mine her!
Har allerede vært på badet og ryddet litt hist og pist så eg kan bare sette i gang å strikke :) Ali har t.o.m allerede laget ferdig middagen, i dag blir det spagetti bolognè :)
Den var forresten ferdig halv 9 hehe 

Men nå skal eg bare KOSE meg og nyte dagen!
Tro om eg ikkje skal finne meg en film eller no i dag....Hmmm Det begynner å bli en stund siden :)





KOS deg MASSE og ha en
Strålende Tirsdag :) 







Go`klem fra ei Happy Vibbedille :)

Ingen kommentarer: