onsdag 18. mai 2016

Pike Baby - Herlige og Gratis Strikkeoppskrifter

Taiga Hilliard Designs


JA eg GLEDER meg til å få NOK en Baby i familien og eg er stadig på jakt etter noe fint, gjerne litt spesielt å strikke :)
Det finnes et HAV der ute, det gjelder bare å holde stø kurs!

Legger ut litt av dagens "fangst":


Gratis




Taiga Hilliard Designs

Gratis



Taiga Hilliard Designs

Gratis



Taiga Hilliars Designs

Gratis



Sirdar

Alle babyer bør jo ha en sjiraff!


Gratis


Kun 4 mnd igjen til den lille kommer til verden, dvs eg har jo god tid å strikke, men av erfaring så vet eg at tia fyker så
eg må ikkje vente FOR lenge :)

Bør iallefall få unnagjort Disse 3 Prosjektene først, da kan eg slappe av og kose meg med Babytøy! Spørs om eg ikkje må gå til innkjøp av litt Holst Supersoft og strikke en NøstebarnDress! Det har liksom blitt en fast greie :)
Den er også veldig kjekk og kjapp å strikke :) + at eg får muligheten til å shoppe litt favorittgarn :) JuHuuu


Ååå kan tro det var vått ute i dag! Skikkelig sånn dusjregn kan du si og DA er det extra gøy når noe skjer med den ene viskeren på bilen!! Kjørt litt bakveier hjem fra apoteket slik at eg kun viske minst mulig! Jammen ikkje noe gøy, men nå fikk iallefall Ali noe å gjøre hehe

Nå skal eg prøve å være flink og få fart på strikketøyet!
Ble NADA strikking i går og det bør eg jo ta igjen :)
Har ikkje så mye annet å gjøre :) Ryggen lever sitt eget drittliv og eg har funnet meg i pute til stolen her.....
Begynner å bli passe lei ja....





KOS deg og ha en
Fortsatt skjønn dag :)






Go`klem fra ei ganske sliten Vibbedille :)

Ingen kommentarer: