mandag 16. mai 2016

Strikk deg en Hanske eller 2 - Flotte StrikkeOppskrifter

Regina Satte

Nå skal eg GNÅLE litt mer om Fingerhansker! Joa, eg fikk de lekreste Fingerhanskene EVER i posten i fjor og eg bruker de så snart eg har anledning, MEN har eg kommet dit hen at eg har lagt opp til et par selv?? NEI! Nå derimot ramlet eg skikkelig utpå igjen! Sjekk bare disse KULE hanskene!
DÅN liksom!

Eg må seriøst skjerpe meg å strikket et par!
Har masse garn som er veldig godt egnet!
I mens kan jo du nyte de eg har funnet og kanskje kommer de på pinnene hos deg?


Bildet over



Regina Satta




Regina Satta




Regina Satta




Regina Satta



Ikkje sant disse var fine??

Tror eg er nødt å kjøpe meg en av disse oppskriftene!

* * * * *

Ahaaa denne helga har vært så KOSELIG kan du tro!
Amira har vært hjemme siden lørdag og me har bare knusekoset oss og batteriene mine er overladet,
noe som er skikkelig herlig :)

Ali har strøket på skjorter og ordnet på klær så nå skal eg ut å gå med 2 Dresskledde gutter i morgen, blir så flott atte :) Blir det vanlige som å komme oss ned å få Jr i toget,
stille oss opp og nyte tog og musikk for deretter å være på Stadion et par timer :) Blir nok noen burgere på
gutta vil eg tro hehe

Når me er leie av å være der går me hjem og hopper ut av finstasen, Ali skal kokkelere god mat og resten av dagen skal bare nytes! Tenker at det skal bli herlig å komme seg hjem ja.
Det "tar på" med 17.mai ;)

Håper du også får en dag slik du ønsker i morgen, det eneste som mangler er jo FINVÆRET! Eg mener, 10 grader og kald nordavind er ikkje noe å skrive hjem om.....
Me er ikkje akkurat bortskjemt med varme på en slik dag, iallefall ikkje her i vest

Nå ramler snart mor mi inn dørene her så eg får ta å svinge ei ny kanne med kaffi. Blir nok strikking og skravling resten av kwellen vil eg tro, men eg skal TIDLIG i seng!





KOS deg MASSE og ha en
FLOTTERS 17.mai



TUSEN TAKK for fin respons på Det Forrige Innlegget -
ikkje et innlegg som var enkelt å skrive.....





Go`klem fra ei veldig fornøyd Vibbedille :)

Ingen kommentarer: