mandag 30. mai 2016

Herlig JenteStrikk - StrikkeOppskrifter

Foto: Luloo/ Design: Kelly Brooker 

Eg bare måtte! Ååå det er så mye fint atte, så her samles
det i søkk og kav! "Mappene" mine er ganske
sprengte etter hvert!

Det er jo så kjekt å pynte småjentene, ja både til hverdag
og fest :) Eg er i gang eg, men en liten nyfødt "garderobe"
og det er så koselig :) Man er virkelig priviligert som blir tante om igjen og om igjen :) Gleder meg til barnebarna kommer(!!) og håper mine egne barn også ønsker hjemmestrikke klær og tilbehør slik at eg mormor/farmor som meg
kan kose seg i mange år til :)


Str 6 mnd - 10 år




Kelly Brooker

Str Nyfødt - 10 år




Kelly Brooker

Gratis Oppskrift
Str 2 år



Kelly Brooker

Str Prematur - 10 år



Kelly Brooker

Str 6 mnd - 10 år




Da blir ENDELIG Sauen min slik eg vil den skal være!
Mulig du ikkje ser det så godt på bildene,
men i RL syns det veldig godt :)
Er klar til å kaste meg over beina og så?
Ja så er eg klar for neste sau- enkelt og greit :)


Det kraftige regnet som var meldt har ikkje helt kommet
i gang ennå, men det drypper jevnt og trutt, Kan det ikkje bare PLASKE ned og bli ferdig liksom?

Har vært ute eg, måtte en tur innom Kiwi + eg bare måtte en tur innom Boots og skryte litt av noen kremer eg kjøpte for ca 1 mnd siden! Eg ble anbefalt og bruke de og vettu?? Nå etter altså 1 mnd ca ser eg virkelig forbedringer og det viser veldig godt! Eg hadde i grunnen ganske markerte "rynker"(ringer?) under øynene og nå er det så og si borte! Hadde ikkje trua før eg startet, men nå skal eg iallefall fortsette :)

Etter at eg henta Jr var det innom StemmeLokalet :)
Der ble det en del LATTER på min bekostning, men eg er da slettes ikkje redd for å drite meg ut....hehe

Da me entret Lokalet sto det en eldre Herremann med 3 store lapper i hånden; "Nei", "Ja" og "Vet Ikkje" så sier han; "Du velger deg èn av disse..." og før han fikk fortsette kom det fra meg;"Eg tar en "Nei`er" eg!" Det kom høy latter fra panelet! "Hysj" sier den eldre Herremannen og lo, dette skal jo være hemmelig, så fikk han forklare ferdig hvordan dette skulle gjøres. Tok Jr med meg bak gardina og hentet en "NEI" lapp, bretta den på vei til Panelet
og stappa den i urna :)

Ja eg har stemt "NEI" til sammeslåing av
Stavanger, Sandnes og Sola!

Eg er ei ekta SiddisJenta og bor i Solakommune og eg vil ikkje at me skal bli til NordJæren!
Det er ikkje størrelse det kommer an på,
det bevises om igjen og om igjen!

Vær så SNILL og BRUK Stemmeretten din I DAG!!!

Pga av Valget utgår også Jr sin trening i dag siden den skolen også brukes til stemmelokal, derfor kom pysjbuksa på igjen da me kom hjem og nå skal det strikkes resten av ettermiddagen og kwellen!




KOS deg og NYT
dagen DU også :)






Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: