mandag 5. desember 2011

19 dager til Jul Ho Ho Ho





I luke 5 var det 2 søte brikker.
Tusen Takk Hilde ;)  


bare vise de NYDELIGE vottene eg har!
Hadde glemt ut at eg hadde de!
De har ligget som en skatt inni garnhyllene mine
for de var en gave fra NIKO i fjor.

I DAG tok eg de frem og jammen fikk eg skryt på butikken
om hvor lekre de er! Akkurat her og nå må eg innrømme
at eg husker ikkje HVA de heter, 
men eg har lappen et sted......

Kunne i grunnen tenkt meg MØNSTERET på disse!

Så hvis noe husker hva de heter blir eg VELDIG
takknemlig for svar ;))
Neste års JuleGaver????


Kan tro eg har vært FLINK!
Har vært ute på terrassen og "laget" juletrær med
LAAAANGE lyslenker hehe
GLEDER meg til det bli mørkt!
Jadda, DU skal nok få se-blir veldig KOSELIG!


Men , skal eg begynne på bein nr 2 på buksa!



KOS deg og NYT
en EVENTYRLIG Mandag!!



Go`Juleklem fra Vibbedille ;))


2 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Ååå, det var fine votter - og riktig farge nå til jul:) Vet ikke hva de heter, og har aldri sett det mønsteret før... Men Niko vet det nok:)
Kos deg med ben nr 2 - det kommer til å bli en knall bukse:)

Klemmer!

hobbyvenn sa...

Kan tenke meg det ble flott på terassen nå ja. Gleder meg til å se bilde.
Her nyter vi utejuletreet hver kveld. Det står rett utenfor stuen, like ved trappen opp til huset. Like koselig hvert år.
Flotte votter du har. De hadde nok blitt en populær julegave til neste år.