mandag 19. desember 2011

MEADOWBROOK ferdig ;))

MEADOWBROOK er endelig ferdig!!!
Herligheten er strikke på pinne 3,5 
og CASHSOFT- kan virkelig anbefale begge garntypene! 


Det skulle egentlig vært 4 seksjoner, men da tror eg sjerfet
hadde blitt FOR langt til mottakeren ;) 


Sjerfet ble 160 cm og hadde blitt 
200 m hvis eg strikket 4 seksjoner
Vekten er 209 gram  


er eg fullstendig klar for NYTT prosjekt!
Siste gave er ferdig så da var det bare 
å hente frem SNADDERET!!
Nok en gang skal eg begynne på Still Light nr 2 ;)
DVS eg har en, den er eg kjempefornøyd med!
I alpakka må den bare bli super herlig!!!

************

Er DU klar for JULA??
Alt i boks?
Ligger ungene flate under treet med nesa i Til/Fra lappene, 
eller har du SNILLE barn hehe

Nå skal eg svinge meg 10 min på kjøkkent og lage
noen skiver med røkelaks-kjenner magen trenger litt fyll!


KOS deg og ha en
FREDFULL kwell!


Go`Juleklem fra Vibbedille ;))


2 kommentarer:

hedvig sa...

Jammen litt av et tempo på fruen! :) Skjerfet ble riktig så flott! Gleder meg til å se Still Lighten i alpakka. Ja, det må bare bli deilig. Jeg har strikket 2 stykker, og kan også tenke meg en til, men ikke søren om jeg makter såååå tynne pinner!! Ønsker deg og dine en knakende kjekk julehøytid! Stor juleklem

Mmmarianne sa...

Har vært innom bloggen din titt og ofte i desember, men sløver bare forbi, uten å kommentere. Alt for sløvt!

Er så koselig å følge forberedelsene deres, og når jeg er trist og drit lei alt julemas og julegruppepress - fordi jeg klarer så lite selv fortiden,, så går jeg til bloggen din for å finne god-følelsen igjen de. Og den innfinner seg umiddelbart med dtemningsbilder og ekte glede. Så tusen tusen takk Vibbe, for at du så raust deler alt det fine! *klem*

Blir jul her og, ferdigkjøpte pepperkaker er flyttet over i pen boks, Johansen har vært på posten og hentet alle gavene sine. Juletre har vi ikke, men litt pynting blir det! Julestrikketøy står mellom Evenstar og jakke/hender i WM, og julesengetøy er klart til å legges på. En svibel er i utspring på nattbordet, og julekoppene kommer snart frem.

Ønsker deg og den fine familien din ei GOD JUL, og TAKK igjen, for at du blogger dom du gjør! Du bør vite at det betyr noe!

KleM