tirsdag 6. desember 2011

Halvveis (?) i søt sakene! hehe

SVUPP så var BUGGA Buksa ferdig!
Bare et lite tips hvis du skal strikke den, 
det er litt feil i mønstert så bare litt obs!  


Da er det jo bare å kaste seg over neste prosjekt-
nemlig overdelen til buksa!
Tror bare eg vil bruke nøste til venstre+resten fra buksa,
så derfor har eg ikkje nok til jakken som hører til, 
men HVEM kan vel takke nei til en MILO??  
Skal han en liten "maskulinisert" vri på den da, 
selv om den i utgangspuntet er Unisex ;)) 


En hver liten Prins må jo ha sine EGEN merkelapper ;))
Det er med på å gjøre antrekket komplett liksom 


Do I need to say ANYTHING??
Det er JUL!! Ho Ho Ho 


2 timer på kjøkkenet resulterte i ei diger bomme 
med riskaker, og disse ble GODE!!!

Slik gjorde eg:
Smeltet 4 pl kokesjokolade i vannbad
Tilsatte Delfiafett LITT og LITT, 
ca totalt 200 gr

Laget eggedosis av 4 egg 0g 3 ss sukker
Tømte sjokoladen FORSIKTG opp i 
eggedosisen på sakte fart.

Tilsatte puffet ris til de ble slik
me liker dem.

Eg bruker papirformer for det blir så
VANVITTIG grisete å spise hvis ikkje!

**********

Nå har Solstråla + venninna kjørt Jr på trening, 
de ville spandere MIDDAG i dag, 
så da henter de kinamat med seg hjem!
Man sier ikkje NEI til sånt!?

En GOD erstattning for Julebordet
eg avlyste i dag!


KOS deg og NYYYT en 
HERLIG tirsdags kwell!
Det skal eg!


Go`Juleklem fra en fornøyd Vibbedille ;))


3 kommentarer:

cecilie reinli sa...

Hvor har du bestilt de merkelappene? De var kjempefine. Klem

Gro A sa...

Hehe, der var det en gutt som koste seg ja.

Vibbedille sa...

cecilie reinli: du klikker på linken "Merkelapper" så kommer du til siden ;))