onsdag 7. desember 2011

En KOSELIG onsdag ;))

I luke 7 var det en lite telys glass fra Hilde   


Har hatt det SMIKKLØYE her i dag!
Puzi holdt på å KLIKKA da hun ikkje fikk
tak i de 10 talls Kjøttmeisene
som koset seg med den hjemmelagede maten!
Eg lo godt då!
Ikkje visste eg at katter hadde SÅÅÅ mange lyder! hehe 


Solstråla hadde overnattings gjest i natt da begge hadde 
fri i dag, så da måtte me ha litt KOS på bordet 
her me satt med hver vår PC å skravlet!
Kjempe herlig dag! 


Nå er det bare beine veien på MILO -
denne var utrolig enkel!
Bærestykke TOK en del garn faktisk så eg må
nok helt sikkert legge inn litt striper ja ;)) 


Hvert år bare eg vise Snømannen min, har et par da, 
men eg syns de er såååå fine!


Nå er det bare strikking og kaffi frem til 
Jr og mamm`en min kommer
i 18 tiden-DA blir det sying av RULLEPØLSER! Yesss!
Det er bare det BESTE å ha på skiva-
sammen med MASSE rødbeter! Mmmmmm



Da må du kooose deg
å ha en fortsatt herlig onsdag!




Go`klem fra en avslappet Vibbedille ;))





2 kommentarer:

Marthe sa...

Herlig dag!!

nikoline sa...

Har fulgt bloggen din i årevis. Like hyggelig hver gang.