torsdag 1. desember 2011

Da er me i gang!!

1.luke i kalenderen er et lilla adventslys!
Takk skal du ha Hilde 

Gleder meg til i morgen;)) 


Da fikk eg ferdig en klut i går kveld, den er nå klar til
å bli gitt bort eller satt i arbeid på kjøkkenet mitt *ler*

Har sikkert strikket 100 kluter i min "karriere", 
MEN eg har absolutt INGEN selv! *Merkelig*


Vettu ka??
Pga KRAFTIG *Dinosaur* ute våknet eg
med et BRAK kl. 06.30!!!
Inni HAMPARÆVÅ som det dundrer og braker!
Blir ikkje mange kanaler(?) på Habibi i dag, 
ja, fra ArabSAT altså Mohaaaaaa! 

Skal holde meg her i sofakroken eg troooor eg, 
bare SYND at me trenger 1 liter med melk.......
Er DET mulig!????
Opphold senere??

Jaja, ANYWAY,
KOS deg og NYYYT denne koselige
Kalender Dagen!


Go`klem fra en Julestemt Vibbedille ;))



5 kommentarer:

Anne Grete sa...

Strikket kluter er kjempe fine på kjøkkenet ;)

Sissel sa...

Julekalender er herlig da. Julesokkene i innlegget under var kjempefine.

amylin sa...

Kjekt med klutestrikking! Må lage noen flere her også. Hørte forresten at det var mer uvær på vei. Minner foreløpig ikke mye om desember på været, men det blir jul for det.

Gro A sa...

HJemmestrikka kluter er best.
Ønsker deg en fin adventstid .

sissel sa...

Koselig med advent, og adventspakker til seg selv og ikke bare barna. Det ble en flaxkalender på meg, siden jeg glemte å melde meg på inne på hobbyboden i år.
Du må da vel ha hjemmestrikka kluter hjemme også - de er jo bare de beste klutene:)
Ha ei kjempefin uke, noe jeg regner med du gjør - for meg så ser det ut som du elsker advent og jula like mye som barna, I like:)