fredag 2. desember 2011

JuleGaver in The House! ;))

Satt her en kveld og gikk gjennom JuleGave Boka
jadda, eg har en egen bok til det!
Eg er ikkje tullete, MEN det er faktisk ganske kjekt å se
HVA man ga de enkelte i fjor osv, ikkje sant?
Spesielt om man strikker gaver, litt kjipt å få f.eks 
samme sjal hvert år(?) 

Så det eg gjorde var å gå inn til CAPRIS, svingte
Visa kortet og vips så fikk eg 3 fix ferdige gaver
i Posten i dag-tror disse FLOTTE bøkene passer
perfekt til de forskjellige mottakerne!

Så hvis du f.eks er litt sliten eller ikkje liker
å fyker rundt på shoppesenter etter gaver du 
ikkje VET hva er, da vil eg anbefale deg en tur 
CaprisUTROLIG mye flotte bøker-det beste?
Det er portofritt!


Klart eg MÅTTE ha noe selv også!
KALENDEREN til Arne&Carlos 
er vel neeesten et møst(?)
Har Hovedboka fra før og DIGGER den!!! 
(Den er forresten 100 kr billigere NÅ enn i fjor!)


Så nå har eg (IGJEN!!) rota litt på rommet mitt,
fant noen nøster FINULL og har de nå i nærheten!

Kunne veldig godt tenkt meg kule nr 6.
4 stk faktisk, en til hver av oss her hjemme.
DET måtte vel vært KOSELIG??

Nå har HELGE freden senket seg her hjemme, 
MASSE lys er tent og nykokt kaffi på kanna.
Jr har bestekompisen på besøk og Solstråla
er på venninne overnatting, så ALLE koser seg.

Nå skal eg bare leeeene meg tilbake, 
ta på meg en teppe (KALDT!)
og bare slappe av-alle "luker er boltet" 
og me tar HELG!

Skal bare en tur til mammèn i løpet av helga,
må jo henge litt gaver på hennes kalender også!



KOS deg og ha en
EVENTYRLIG kveld ;))



Go`Juleklem fra en LITT redusert Vibbedille ;))



3 kommentarer:

amylin sa...

Ja, det er kjekt med netthandling! Fine gaver og smart med en julegavebok også. Ha en fin fredag.

Bitt@mi sa...

Supert med netthandel:) Jeg har handlet selv noen bøker den siste uka, men det er kun julegaver til meg selv:) Fant plutselig 4 bøker på amazon (engelske strikkebøker med mønstre) som jeg bare måtte ha:) Den julegaven gleder jeg meg masse til:) Må jo kjøpe sånt selv, når ingen skjønner hva jeg snakker om hvis jeg nevner det her... hihi:)))
I kveld har jeg vondt i halsen og ikke helt i form, men er alene hjemme, så det spiller ingen rolle. Ryggen verker også, så nå er det bare elendighet.. :) Inn med paracet og voltaren, så blir jeg nok bra igjen:)
Ha en kos fredagskveld - det skal jeg!
Klem fra meg:)

Line Kristine sa...

Lister er lurt, ja. Jeg har liste over hva de forskjellige fikk til jul i fjor bl.a. Som du sier: kjedelig å få det samme som i fjor...
God helg!