fredag 9. desember 2011

INNEkoseBAKEsePÅtvSTRIKKE-HELG!!

I Luke 9 fikk eg noen NYDELIGE engle jenter!
Tusen Takk Hilde  


Et supert Gavetips til de som har ALT! 
Har selv designet disse Iphone dekslene, det kan du lage
HER INNE - smart ikkje sant?

Solstråla ville absolutt ikkje være på et deksel hehe
så da ble det Jr alene-han liker sånt ))


Da har eg heldigvis, tross drittvær, fått i hus alt man
trenger for en SUPERT KOSELIG Snope-lage Søndag!
Har invitert 2 av våre nieser + lille søte BabyJr!

Da skal det IALLEFALL lages marsipan kuler
av ymse slag, peppermynte kuler og Iskonfekt, 
ja og + alt det andre som popper opp frem til søndag Ho Ho Ho  


 Snakker meg om PERFEKT InneKOOoooOOOSE vær!
Ganske skummelt hvordan kreftene kan herje!
Tananger Sentrum ligger vel bare noen få meter over havlinja
så eg håper det går greit gjennom hele helga!

Det er jo lov å HÅPE at det er en halvmeter med snø
inni disse skyene hehe


Ble ikkje noe Juletre til denne helga!
Me SKAL og VIL i JuletreSkogen å hugge selv, 
derfor ser me det an til over helga
og satser på at mandag blir en FLOTT dag!


Da får du KOS deg så godt du kan
og NYTE denne fine JuleHelga!



Go`Juleklem fra en FORNØYD Vibbedille ;))


2 kommentarer:

Maria Isabel sa...

Kjæresten min satt tilfeldigvis ved min side da jeg gikk inn på bloggen din, og hva ser man i 3 bilde, jo et bord FULLT med bakevarer og stæsj for å lage masse godt.. og det første han sier til meg er.. : "Hvorfor har ikke vi det sånn!!!" Haha.. han bare tuller da han vet jeg ikke klarer når jeg er syk.. men må ærlig innrømme at jeg aldri har bakt og laget så mange ting som du tilsynelatende gjør i jula ;) Her blir det serinakaker, marsipankuler dyppet i sjokolade og KANSKJE kromkaker ;)

De dekslene var kjempekuule! Skal sjekke sia :)

God Hælj til deg og dine :)

Klem fra meg og (denne gangen) Lasse ;)

Sissels sa...

Så fine engler du har fått - nydelige.
Må si jeg ble litt svett da jeg leste om bilturen din, og tenkte tør jeg lese mer. Godt at det gikk bra.
Tøffe deksler du har ordnet, spurte mine to om de ville ha vært på det - og svaret var neeeeeeeeeei fra dem begge.
Kos deg skikkelig med bakinga, og husk smaksprøvene underveis;)