lørdag 31. desember 2011

Herlig Nyttårs gaver!!!! ;))

Snakk om KJAPP service!!!
Eg bestilte garnet sent på kvelden den 29. og i dag lå
en av 2 pakker i postkassa!
Har delt forsendelsen i 2 for å unngå toll, 
men spørs om ikkje Postbudet
hadde med seg begge, men siden det var en.......



.......pakke fra PROJO også måtte han nok ta en med seg!
Kan nok sikkert hente den på mandag.

Men er HAPPY-HAPPY fordi pakken fra
RASMILLA hadde med seg Bunnfargen til 
SJERFET så da KAN eg begynne om eg vil JuHuuuuuu
Pakke 2 kommer med 6 farger til-HERLIG!!!!

Det begynner å lukte herlig i heimen hehe
Habibi er i gang på kjøkkenet og som vanlig
er EG forvist!!! Da sitter eg her å koser meg
med ungene da vettu ;) 


Kommer nok med et siste innlegg i kveld, 
litt mat og sånn vettu hehe
Etter det går bloggen min i trykk!
Sender den HIT og venter ved postkassa!
Skal bli skikkelig spennende!!



Du må KOSE deg og
NYTE denne siste dagen av 2011!



Go`Klem fra en avslappet Vibbedille ;))

3 kommentarer:

gupe sa...

Riktig godt nyttår til deg, så utrolig moro og følge med på bloggen din:) håper vi treffes på strikketreff i 2012:)

elin65 sa...

Alltid like koselig å innom bloggen din. Godt nyttår til deg og dine !

Bitt@mi sa...

Jeg må visst slutte å gå inn på bloggen din, for jeg har kjøpestopp i år:) Nesten helt kjøpestopp i alle fall:)
Lageret mitt var på 155 kg, og da bør jeg strikke mest mulig av det, ikke sant? :)
Nydelig Rasmilla-garn, og herlige farger:)
Kos deg og godt nyttår til deg og dine:)