søndag 25. desember 2011

Nok en EVENTYRLIG dag ;))

Fast innslag på 1.dag-JULESTRØMPENE!!
I gaven under får de alltid tegnebøker, farger og blyanter ;) 


Gavene fra Solstråla+trådløs mus da (STILIGE!)
Hun er jo helt gal, men hun begrunnet det med:
"Mamma, slike ting må en hver 40 åring eie, 
men du unner deg det aldri!"

Det er helt sant, for eg syns det er ALT for dyrt til å bare
kjøpe "sånn" liksom! Parafymen er den ENESTE eg tåler, 
den lukter ikkje typisk parfyme, 
men mer som "Nyklippet gress" hehe
Iallefall på meg lukter den slik 
Kremene har eg heller aldri prøvd, men ansikte/hals
kjennes vidunderlig ut! 


Uansett HVA ungene får til jul så er det å tegne på 1.dag
blitt et fast innslag-KJEMPE koselig!
Det er alltid like koselig med masse nye 
tegnebøker og farger ikkje minst.
Må nok ta en kasterunde i den hobbyskuffa her i stua nå ja! 


En annen ting som falt smak var noe 
han ønsker VELDIG høyt;
Nemligen Harry Potter bøkene, han fikk nr 1 og 2
Han har allerede lest en del og eg VENTER
å få starte på den første hehe GLEDER meg!!!

EG ville han skulle ønske seg de på engelsk, 
men Jr mente det ble for vanskelig for han;
"Eg e jo BARE 9 mamma!" hehe
Ok da 


Selv fikk eg en NYDELIG pysj fra Vivikes+
Morgenkåpe MED hette!
Kjempefornøyd! Så etter en oppkvikkende dusj
var eg klar for nok en herlig dag i Vibbedille Heimen!


Habibi har så langt pakket ut Pc`en, 
men har nå krøpet under dyna ei stund-
etterpå blir det herlig kalkun middag igjen.
Mmmmm skal bli deilikt!
I morgen er det lammelåret sin tur! 
HO HO HO 



Ute er det en eller annen STORM som herjer, 
for FY SØREN som det river å sliter i veggene!
Helt perfekt inneKOSEvær, selv om eg skulle ØNSKE
det var SNØSTORM! MoHaaaaa



KOS deg og NYYYT
denne dagen også!!!



Forresten, TUSEN takk for mangen
KOSELIGE/HERLIGE kommentarer
OG sms fra mangen av dere nettvenninner!
Setter veldig STOR pris på det!!
Gla`i dere alle og en hver!



Go`Juleklem fra en tilfreds Vibbedille ;))



4 kommentarer:

cecilie reinli sa...

Er glad i deg også:c) harry potter bøkene er kjempebra. Du blir helt hektet. Klem

StrikkePia sa...

Så mye fint. Jeg bruker samme parfyme, men i toilette varianten. Er redd det ville blitt for sterk lukt ellers. Men uansett, den dufter nydelig. Og ja, den er dyr. Derfor pleier jeg å be venner som er ute og reiser om å kjøpe til meg. Senest nå i sommer fikk jeg en i gave for pusepassing. :-)

Jeg har og lyst på flanell pysj, men er desverre for stor til at jeg har funnet noen som kunne tenkes å passe. ;-)Så her har det blitt ullklær i dag i stedet.

Fortsatt god jul til deg og dine. Alltid koselig å kikke innom her. <3<3<3

hobbyvenn sa...

Vil bare få ønske deg og dine en riktig GOD JUL og takke for mange koselige stunder på bloggen din.

Line Kristine sa...

Spørs om det er frøken Dagmar som har meldt sin ankomst hos dere også ;)
Ønsker deg ei riktig god jul og godt nytt år!