torsdag 15. desember 2011

Jula er REDDET! ;)) Ho Ho Ho

JULE STRIKKETØYET er i HUS Ho Ho Ho ;))))

1 kg tynn alpakka fra Drops i den DEILIGASTE fargen!
Eg skal NOK ein gang starta på ein Still Light 

Eg holde EGENTLIG på med nr 2 i Wollmeiser, 
men helt ærlig?? EG blir litt tullete der eg sitte med 2
nøster og skal strikke et par omganger av hvert nøste 
for ikkje å få sjoller i kjolen-men frykt IKKJE!
Eg har planer for den WM`en asså!

Har nylig tatt på ein NYDELIGE Still Light i tynn alpakka, 
og DEN blei akkurat sånn som eg VIL HA!
Nå er det bare å vente på alle pinnene som er på 
vei fra GetKnitted-de er skamgoe!!! 


Gikk rett på et bord i dag, med NYSTEIKTE Smultringer!
Denne typen bare elske eg, men AKK så dårlige eg blir...... 
Kjøpte med meg noen poser og heiv i fryseren til JUL eg.

Måtte jo smake og det VAR liga goe så før hehe


Sparkjøp kjøper eg alltid disse snopestokkene til treet,
de smaker liksom ikkje BARE mint, men div fruktsmaker.
Faktisk veldig gode og ikkje minst dekorative! 
29,- var det vel for 12 stk.

Blir KNALL på det ENORMT SVÆRA treet Jr
og Habibi var å hugget i dag!
Det skal bli spennende å få det inn i morgen Ho Ho Ho 


Er du ein av de som fikk 5 kr om lørdagen på -70 tallet
til lørdags godt? Da ALT kostet 10 øre og 25 øre?
Det var eg, var vel sånn 6-7 år da eg gikk på Reinskau
og kjøpte UFO`ar i ein spisspåse!
HEKKAN det var stas!
Var jo ikkje løye eg fikk "flæsh Bækk" i dag da eg så disse!!
Stappet ein i munnen på Jr med ein gang eg kom hjem!
HEKKAN de var sure, men GODE! hehe 


Fikk et bilde av niesen min fra i går, 
dette var jo kjempe skjønt!

Godt at BabyJr e så skjønne for eg var litt falma  hehe
Kan jo t.o.m se Arwetta buksa på dette bilde 

Bare MÅTTE innom han en tur i dag siden me var
i nærheten, og eg kunne tatt et jafs av han hver gang hehe
Han er så fornøyde og koselige!

Jr`en vår er på Grøtspising med Treningen sin,
han fòr ut døra med storesøs da eg akkurat kom hjem-
så her sitte eg å nyte ei frea stund 
for Habibi måtte under dyna
ei stund for å få varmen etter Skogsturen ;))
Solstråla er jobb.....I KVELD også......
HELDIGVIS har hun fått fri både i Jula OG på Nyttår.




Da må du KOS deg og NYTE
en HERLIGE kveld ;))




Go`Juleklem fra en avslappet Vibbedille ;))



3 kommentarer:

Wenche sa...

Fy søren for en deilige grønnfarge altså. Det var tider det da me va å kjøpte lørdagsgodt i spissposer, fekk jo vannvittig mye og. Vi handla hos "karamellkjerringå" i Solakrossen.

sissel sa...

Nydelig grønnfarge - kommer til å bli en kjempefin still light:)
Ha ei fin adventstund fortsatt - nyt den og kos deg skikkelig sammen med familien.

Maria Isabel sa...

SPent på å se det ferdige GRØNNE resultatet, det blir morro :)
Du kommer over så mye morsomt du, skulle gjerne hatt både smultringer og sånne candy canes :)
Vi har fått opp treet i dag, så må vel blogge det snart ;) Gleder meg til å se deres :)

Klem :O)