fredag 30. desember 2011

"Så teke vi en persilledusk...."

Babbdonis, eller Bladpersille om du vil,
 er HELT vidunderlig!

Habibi er i FULL SVING på kjøkkenet, 
var opp klokka 6 han og satte i gang ;))

Ingen over og ingen ved siden, 
eg kan skryte UHEMMET av min kjære!


Når han står å hakker 2 SVÆRE bunter med bladpersille 
er eg i MAThimmelen! 
Det lukter så vanvittig GODT!!!
Dette skal i Tabolen og i kaftaen Mmmmmmm
Kjenner eg får vann i munnen ved tanken!!!

I morgen blir det Libanesisk Meza bestående av
ca 35 små retter.......jadda me skal være 4 til bords så
det er så passe nok med mat MoHaaaaaaa
Me spiser godt helt t.o.m mandag da ja hehe

GLEDER MEG!!!!

Gleder meg også til å begynne å besøke å postkassa!
For en god stund siden kjøpte eg DETTE 
Ravelry og nå ble det snakk om det igjen på nett, 
så da ble det et nytt besøk hos RASMILLA og en 
MENGDER av YNDLINGS GARN er nå på vei!!!
DETTE skal bli skikkelig GØY å strikke!
Herlig å kunne strikke det rundt og rundt ;))


Tror eg skal ta å strikke nå eg, 
eg mener, eg HAR støvsuget og eg ER forvist
fra kjøkkenet, så hva annet kan eg gjøre liksom?

Solstråla, Jr og Anni skal til Kvadrat
Shopping med Gavekorter og MITT Visa hehe
Da har eg heeele dagen for meg selv!



KOS deg og NYT enda en
STRÅLENDE dag ;))



Go`Klem fra en GLAD Vibbedille ;))


2 kommentarer:

Wenche sa...

Mmmm, sier jeg bare.

Stilig skjerf du har kjøpt mønster til. Det blir tøft!

Maria Isabel sa...

Jeg må si det at Meze har jeg veldig lyst til å prøve!! Jeg er halvt spansk så kjenner jo til smårett skikken, som i Spania kalles tapas. Men å prøve arabiske retter virker jo helt himmelsk. Synd dere ikke bor litt nærmere, hehe :O)
Og du.. man SKAL skryte av sine kjære!! ;)

Ønsker deg og dine en fortreffelig og koselig feiring av nyttårsaften, og et strålende, helsebringende og gledesfyllt nytt år. Gleder meg til å følge deg også i 2012 :O)

På spansk.. Feliz año nuevo!! ;)

Stoor klem fra meg :O)