torsdag 1. desember 2011

En HERLIG KOSELIG dag ;))

JuleKOSEsnadder er på sin plass når man får 
LANGVEIS farende besøk!
TEBASILE er ei sprudlende dame som eg 
har kjent noen år,
men det er første gang hun er her på "privat" besøk! 
(Utenom T.Treff altså)
Me har skravla og kost oss kjempelenge, 
ja me skravla faktisk
såååå mye at eg glemte jo ut å tilby MAT!!!
*Skamme deg Vibbedille* hehe

Men, regner med at dama har matvett i tilfellet, 
ja eg mener, kjøleskapet står jo der hehe

Neida, nå vaser eg bare *ler*

Dette må nok gjentas iallefall, har forsåvidt avtalt
SHOPPETUR(Me like!!!) her i distriktet på Nyåret.
Hvem vet? Kanskje eg hiver meg 
Sørlandsbanen til Telemark?
DET tror eg nok eg få til!!
Ja iallefall om det er Sørlandsbanen da!??
Å ta toget er en fin-fin STRIKKE ting!


Jammen fikk eg ikkje den søøøøteste gave!!!!
Hallemin altså!!!
Hun har sydd denne UBERKULE Strikkeveska, 
ja HER blir det
iallefall STRIKKE veske (Er allerede okkupert!) 

Ta deg en tur i bloggen hennes, 
eg VET hun syr mye fint!


Ikkje bare DET må du tro, fikk en kul strikkeveske til eg!!!
Hvordan kunne hun vite at eg DIGGER solsikker??
Begge veskene er nå okkuperte og det NYDELIGE 
garnet hun selv har farget må nok bli noe SPESIELT!
*Tenker*

TUSEN Takk Tebasile for et utrolig herlig Besøk
og den søteste gaven EVER!! 


Men DU, eg har et seriøst problem spørsmål;
Disse kalender lysa, skal de brenne i ett strekk t.o.m Julaften??
Eg bare spørs fordi dette lyset har nå brent siden halv 11-
dvs nesten 7 t og det BEVEGER seg jo ikkje!!!!
Hmmmmm MYSTISKE greier altså.........
Var vel i grunnen det eg lurte på ja........


Har å fått i meg nesten en skål med suppe, 
trenger eg HVILE-ja, meg og Tebasile var såååå
aktive at nå må eg slappe av Mohaaaaa *ler*

Blir jo litt sliten av å HØRE at Habibi RYDDER
på rommet til Jr hehe HALLO liksom!!!

Tror eg tar meg litt kaffi eg, 
ja, og en røyk!


Kos deg og NYT kvelden!
HUSK: "Criminal Minds" i kveld!!!


Go`Juleklem fra Vibbedille ;))


6 kommentarer:

Bente sa...

Ja ta toget til Telemark du, så skal jeg fikse strikketreff på disse kanter - og ikke så mye som våg å tenke tanken på Telemarkstur uten å komme til Bø altså..Det hadde vært kjempearti å få deg på besøk til distriktet her.
;-)

Vibbedille sa...

Hører rykter om JÆKLA MYE snø der på borte vinterstid??? Mulig eg venter til det minker hehe Greit å slippe brøyting og togavsporing *ler*

Regner med at eg ikkje kommer lydløst og eg reiser ikkje SÅ langt for 2 dager ( må jo vær en uka da vel??) så det å møtes bør jo ordnes ;))

MayM sa...

Men vibbedille...langt til Telemark i fra deg..nei, bare et steinkast det. Ikke langt til Skarnes heller :-))))

*maria* sa...

Telemark e kanon koselig. Vil også dit igjen. Har mange gode sommerminner derfra.

Gro A sa...

Bloggtreff i Bø hørtes jo helt supert ut.
Telemark er fantastisk fint Vibedille og togturen går som en røyk. Har tatt toget noen ganger til stavanger og til Sandes og det er bare kos.

Maria Isabel sa...

Så koselig med bloggebesøk :) Syntes det bildet over med sjokoladene så så gode ut jeg.. sikle sikle.. Er veldig glad i både toblerone og ferrero rocher jeg, hehe :) De strikkeveskene var jo helt strålende, skikkelig gla'farger! Heldig du :)
Så du fikk i deg en tallerken med suppe, det er jo veldig bra, suppe går jo bra til de (som du sa) komlene i halsen din, hihihi :P
Høres ut som du hadde en koselig dag :)

Klem :O)