lørdag 24. desember 2011

Julafte-MORGEN!

HALLE-PITTOR eg strøk Juleduk kl 2 i natt!
WONDER WHY!???
Rett og slett fordi eg bare hadde lyst!

Så hvis du har MYE igjen å gjøre
og gjøre det på KORT tid, kan eg virkelig
anbefale en halv liter med Redbull! *ler* 


Meeeen, det ble dårlig med vinger da......
Ja eg meine, reklamen LOVER deg jo VINGER!!!! 

Ok, eg bare sitte her eg då, å vente..........
PÅ NISSEN!!!!

Solstråla fikk KANONKULE gave av Sjefen sin!!! 
Gjett bare 1 gang HVEM hun ga de videre til?????
O`du hellige Jul hehe


Habibi`en MIN ser jo ut for å ha STÅL-kontroll
på kalkunå-så derfor bare tar eg å hoppe i dusjen!!!

er det tid for FLANELL pysj!

Solstråla tar seg av make-up senere, 
jepp, fint skal det være!!


Da vil eg bare ønske deg en
EVENTYRLIG DAG, 
kos deg og NYT hele dagen
sammen med de DU elsker!
DET skal EG! 


Regner med å blogge seeeeeent i kveld
for å vise HVORDAN Jula kan
feires i PYSJAMAS!


KOOOOOS DEG!



Go`Juleklem fra Vibbedille m/Familie 


10 kommentarer:

Wenche sa...

God Jul, Vibbedille:)

Cecilie Reinli sa...

God jul til deg også. Juleklem

gyldenkron sa...

God jul til deg og dine. Og de krusene, er ikke litt misunnelig altså *langnese* De må du strikke pulsvarmere i mariusmønster til

siddisisalou sa...

Ønsker deg og dine en riktig god jul !

binni sa...

Ønske deg og dine en fredfull jul og ett riktig godt nytt strikke år!

Hilde Krsitine sa...

Du e bare heilt utrolig herlige. God jul til deg og dine :)))))))))

Bitt@mi sa...

God jul til dere:)
Sånn Mariuskrus får jeg i julegave fra broren min, for det har jeg ønsket meg:)
Gleder meg!
Er helt alene i dag fram til kl 20 i kveld, da kommer en sønn hjem fra jobb. Da skal vi to spise ribbe og så åpne gaver:) Fram til da skal jeg bare kose meg med tv, strikking og litt pc:)
De andre ungene er hos sin far, bortsett fra Johanne som befinner seg i Wisconsin... :-/
Rar jul, men det går veldig bra:) Koser meg allikevel:)
Stor juleklem fra meg! (som ennå er i pysj, og som skal fortsette med det helt til i kveld:)

Kristin G sa...

Storstorstooooor juleklem til herlige deg og din familie!!!

Soline sa...

God jul til deg og dine!

Solveig sa...

God jul til deg og din familie :-=