lørdag 3. desember 2011

Hjerte SORG!!!

Hjertene ble jo ganske så fine da, ble litt mer arbeid
enn beregnet så det var godt å bli ferdig! 


Mat for store og mat for små!
Skikkelig digg!
Laget av MEG og Solstråla!

Me satt der og ante FRED og INGEN fare, 
men det var noen DUNK fra kjøkkenet......!!!! 


Hmmmmm HVOR BLE HJERTENE AV!???? *griner!!!!*
De lå PÅ GULVET!!!!

Det ble en KORT vindus karrierer gitt, men det ANTE meg-
for de var ganske tunge.....Jaja

Planen er en omgang med deig i morgen og MULIG
eg skjærer ut 4 nye......MEN mindre!

Man jo bare le! hehe


Men NÅ!
NÅ skal eg KOSE meg med resten av
Håndball Kampen!
HEIA NORGE!!!
Strikker på VM-Strikken så krampa tar meg!



KOOooOOOS deg 
og NYYYT kwellen!



Go`Juleklem fra en AVSLAPPET Vibbedille ;))



3 kommentarer:

wenche sa...

Det var jo synd at de flotte hjertene gikk i gulvet. Lykket til med de neste.

byLivA sa...

Uff da! Hjetene var alldeles nydelige!!
Lykke til med de nye :-)

Gro A sa...

Så kjedelig at hjertene gikk i stykker, de var jo så fine. .