fredag 2. desember 2011

Me tar HELG! ;))

Luke 2 innehold lilla servietter.

Nå bruker ikkje me lilla i Jula, men lilla og lime til
hverdags det går fint ;)) 

Takke takk Hilde ;)


VM Strikken er i gang og eg fikk det på pinnen
før eg totla meg i seng i går kveld.

Litt blank på bilde, men fy søren denne 
Buggaen è LEKKER!
Fargen hette noe så enkelt som
"Florida Blue Centipede"  *ler*

Tenker dette skal varme lille Baby Jr ja,
så nå har eg altså SISTE Julegave pinnen-
jammen ikkje verst! 


T.o.m ELTON har tatt HELG!
Kanon herligt! Han ligge bare her å NYYYYYTE det!

Det er kommet snø! 
Ja ok då, bare 2 mm, men ALT er en start!
HÅPET om en HVIT Jul er tent!!!


Nå skal eg BARE strikke og drikke kaffi noen timer, 
i 13 tiden pakker eg meg inn og tar en tur på butikken
før eg henter skjønnasen Jr på skolen.

Siden Habibi tok GROV rotet på Jr sitt rom i går
skal eg legge alle klærene fint på plass.
Er ikkje såååå vanskelig for de ligger i bunker på senga.

Så har eg litt kalendegaver til Mamm`en som
skal pakkes+Jr og eg skal trekke VINNEREN av
JuleGaveGiveAwayen min!!
SPENNENDE!!!
HO HO HO 



KOS deg og ha en
STRÅLENDE fredag!




Go`Juleklem fra en GLAD Vibbedille ;))


1 kommentar:

Sissel sa...

Alltid kjekt med servietter:) Elton var herlig, tipper han koser seg glugg ihjel der han ligger. Ha en riktig god helg, og misunner deg å ha siste gave på pinnene;)