mandag 19. desember 2011

Gaver fra HJERTET!!!

I Luke 19.var det 2 brikker
Takk takk Hilde   


DETTE er HJERTE gaver fra DERE!!!
Det er små luer, sokker og tepper som dere har sendt meg
siden i sommer som nå skal leveres til Prematur Avd på SUS!

Nå har eg 37 tepper, 127 luer og 48 par sokker
(+ det er noen sokker i sett med luene)

Meningen var å levere denne uka, 
men NRK ringte meg i morges
og lurte på om eg muligens kunne drøye det til 4.januar
for de ville lage et innslag på det VIKTIGE 
arbeidet DERE gjør for disse bitte små babyene!

Har DU også lyst å bli med på dette?
Da har eg laget en egen FACEBOOK GRUPPE 
som du kan melde deg inn i, da kan du følge med
på hva som kommer inn.
Der vil du også finne adressen min.

Eneste "kreteriet" er at tingene må vaskes 
og pakkes separat i plastikkposer 
(f.eks en lue, et par sokker eller teppe)
Dette er pga smittefaren ovenfor de små nurkene.
Det må være strikket i 100% ull 
og ikkje alpakka eller syntet.
Dette blir klær som babyen tar med seg hjem fordi
SUS har ikkje mulighet til å vaske ull-
derfor er dette behovet KONSTANT.
Derfor fortsetter eg med iver og lyst også  i 2012.


Da har eg gjort dagen "plikter" her hjemme så
er det KUN strikking som gjelder!
Har BARE ca 15 cm igjen på sjerfet!
Jr skal i bursdag på Lekeland i kveld, 
der skal eg sitte å NIstrikke mens eg venter!
HO HO HO 



KOS deg og ha en
STRÅLENDE mandag!



Go`Juleklem fra en GLAD Vibbedille ;))


Ingen kommentarer: