søndag 25. desember 2011

Julaften ;))





Bordet var dekket og klar i Vibbedille Heimen  kl 18.30
(Bildet av bordet forsvant hehe)


Legger inn ganske mye bilder fra i dag av den enkle
grunn fordi bloggen går i trykk på Nyttårsaften og DA
bare MÅÅÅÅ julebildene med! 


Æreds gjesten fikk virkelig gjennomgå!!! 

Maten var HIMMELSK god og eg trodde seriøst
en stund at eg skulle sprekke!!!! 

Kom bare godlyder her i fra! 

Verre var det med dette krapylet! hehe 

HO HO HO
Elsker rosenkål!!! 

Jr klarte fint å sitte neeesten 1 t med bordet selv
om alle gavene hoppet under treet hehe 

DETTE er noe av den beste med å feire HJEMME-
Man kan faktisk legge seg rett ut på sofaen etter
middag uten at verken slips eller belter strammer! 


DISNEY UNIVERSE-Jula ble reddet!!!! 

Headsett til PS3-så slipper eg å høre "BRÅKET".
Solstråla slo virkelig på stortromma!!!! 


Eg er allergisk mot all parfyme-unntatt 1!!!!
Den syns eg koster så pass mye at eg pleier til nøds
kjøpe den på TaxFree....men HVA har den galne arvingen
min kjøpt til meg??? Jo nettopp "L`eau D`issey"
REN parfyme!!!
Den dufter som dyklippet gress om våren og bare
oppleves!!! "Eg svever" 


Av oss fikk Jr STOR sparkesykkel (+Disney spillet)
Solstråla fikk gavekort på IKEA så nå blir det
nye møbler på rommet ;)) 

Eg kjøpte ny Stasjonær Pc til Habibi, 
men det han IKKJE visste
var at eg også hadde kjøpt laptop (SONY Vaio)
fra HAN til MEG!!! *ler*

Han ble fullstendig satt ut av gaven han fikk og det var
HELT herlig å se! Har aldri klart å gjøre han stum før hehe
Det var ikkje fritt for at det ble litt vått hehe
nå kan han kose seg med den nye "Battelfield"-
da han fikk dette lurte han på om det kunne 
byttes for det gikk ikkje på hans Pc, det var da
Solstråla reiste seg å leste DET kortet for han
og dro frem den NYE Pc`en!
Ikkje rart det ble vått, men de ordnene hehe

Ungene hadde kjøpt headsett og spillemus, 
så nå spørs det jo hvor mye me ser han resten av jula hehe

EG vet iallefall at EG skal kose meg med
MITT nye vidunder!!


Nå har begge ungene dukket under dyna og det blir
ikkje lenge før eg følger etter, bare ha de obligatoriske
time ALONE før eg kveller!



HÅPER du har hatt en koselig kveld
sammen med dine og at DU har det godt!



Go`Juleklem fra en meget fornøyd Vibbedille ;))



1 kommentar:

Hilde sa...

Goooood juuuuul Gro!! Og tuuuuuuuuuuuuusen takk for gaven!!! :) Perfekt! :) Har blogget om den i dag :)
Ha en fortsatt strålende jul!! Klem!