lørdag 17. desember 2011

Mmmm Karameller og Før-Julskos ;))

I Luke 17. var det et Blåbær lys-Kult!
Takk Takk Hilde ;) 


Jr VET å nyte FERIE!!!
Det betyr bla DYNE og GYNGESTOL!
Sjekk det herlige sengetøyet eg fant på Sparkjøp  


Nå var det jammen på tide å pakke inn karamellene!
Det minket fort kan du si  når de lå der lett tilgjengelig hehe 

Det cellofan papiret de hadde på Nille kunne
IKKJE brukes-så en tur på Bokhandel var nødvendig


Utrolig hva en vase kan brukes til! 
Ble ganske så dekorativt i kjøkkenvinduet


Selv om eg har en del som burde vært gjort så 
BARE MÅ eg sette opp turboen på sjerfet!
Hadde jo egentlig planer om et sjerf til, men får nå se......

Har også en plan om pakkepakking også i helga, ja eg vil 
også lage DISSE og DISSE -heldigvis er det 1 uke igjen
Ho Ho Ho 


Tenker Jr og eg setter på en film så får eg
gjerne strikket de 50 cm som er igjen på sjerfet!


KOS deg og ha en 
HERLIG Lørdag!


Det er meldt SNØ, men det REGNER+
at det er KLUNK IS ute!
GODT me skal være hjemme ;))



Go`Juleklem fra en fornøyd Vibbedille ;))



1 kommentar:

amylin sa...

Ser veldig koselig ut, og karamellene ser gode ut. Skjønner godt at det minker når de ligger så lett tilgjengelig.