mandag 26. desember 2011

2.kosedag ;))

Tuttelu!
Hei på deg !!! Har du det BRA??
HÅPER du også KOooOSER deg og NYTER Jula ;)

EG presterte å sove til 11.50 I DAG OGSÅ!!!
Litt irritert for eg elsker morninger........
Men Jr hadde sovet til 10 så da er det liksom greit ;)) 

Har vært i dusjen og fått på meg NOK EN ny KOSEDRESS!
Kan da umulig bli noe bedre?


Slik har eg det i dag!
Ja, ok, Habibi spurte om eg kunne skrelle poteter, 
klart eg kan svarte eg, men da eg kom på kjøkkenet før
dusjen for å utføre tjeneste var det jo ALLEREDE gjort!!!
Responsen fra Habibi var:
"Jammen, du hadde det jo så koselig med ungene!"
ÅÅåååå for en mann!!!!

Han står i tastende stund å kokkelerer
lammelår med hvitløk og fløtegratinerte poteter....Mmmmmm
Må nok hive innpå ekstra med kvalmestillende i dag ja hehe

For å forsvare min fraværende kjøkkentjeneste så kan eg si;
Habibi er utdannet gourmè kokk i Zurich/Sveits, 
og hvis eg lager mat er det umulig for meg å spise etterpå!
Ikkje fordi eg lager dårlig mat, men magen min blir
akkurat som en berg og dalbane av matlukt!
Irriterende frustrerende. 


NYTER virkelig dette herlige strikketøyet, 
så derfor passer det med en "Magisk" knapp i nakken hehe

Det er Still Light, akkurat som i fjor jul, 
bare det ATTE denne går det MYE fortere med-
skal faktisk snart dele ut til ermene HO HO HO 
Ikkje bare DET, men eg strikker den i Tynn Alpakka
på pinne 3, ÅÅååå den blir herlig!


Akkurat startet den en HERLIG Julefilm
TVNorge-og den BARE eg se!
Patrick Swayze har hovedrollen, NEED I say MORE??



KOS deg og ha en
EVENTYRLIG herlig 2.Juledag!



EN skikkelig KOSEklem fra en
OVERlykkelig VIbbedille ;)


3 kommentarer:

LaLa`s Loft sa...

For en hærlig juleoppdatering :)
Her bygger vi lego og bryter oss in i diverse leke pakninger, og strax skal vi bygge kjøkken til barna...... O herlige julefryd :)
Fortsatt GOD jul :)

Hiks sa...

Herlige gode dager i pysj. Har adoptert pysjbruken fra deg og ser vi har maken kupysj.Guttene mine ser fotball, mens jeg konser om stripete kragejakke.

Ha en fortsatt god dag !!
Klem

Fru Keilegavlen sa...

Så koseleg! Ønskjer deg ei fin romjul!