lørdag 3. desember 2011

JuleGaven skal sendes til............??????

.........først ALT forarbeidet!
Det tar jammen TID gitt!!!
Det ble totalt 97 kommentarer og ca 206 "Stjerner"-
du kan si det sånn at saksa fikk kjørt seg hehe 


I mangel på flosshat er ei JuleBomme helt flott! 


Jr får den ære av å leke JuleNisse 
og han ELSKER det hehe

Julegaven skal eg sende NORDOVER
til en by EG elsker!!
Vinneren er ingen ringere enn

Gratulerer sååå mye!
VIL eg vite, selv om eg vet en del om deg, 
hvilke farger og garn du digger!
Ok? Litt kjapt takk hehe 


Men, siden både Jr og eg er ganske så GAVMILDE tar
me å trekker en liten Julegave til!
Den som skal få en liten ting under treet er
(Det er ikkje min kalender Hilde, men en annen Hilde, bare visst noen lurte)

GRATULERER!!!


Da må eg jo bare takke SÅÅÅÅÅ mye for responsen
på denne GiveAway`en-det har vært KJEMPE koselig!
Gjør nok dette flere gange!



Dagen startet på kjøkkenet som du ser, 
på tide å få ferdig litt pepperkaker.......
(Har gått ei uke med hals og feber.....så da så)

Er jo noen voldsomme farger de har "OverThere", 
men det blir ganske så frecht og kult da! WOW!!!! 


Litt kaker til en spesiell liten person hehe 


Er snart ferdig med Hjertene til Vinduet også.
Blir nok sikkert hengt opp i løpet av helga....HÅPER eg!

Har i grunnen litt planer denne helga, 
har kjøpt ingredienser til div kaker og satser på å få
risboller i box om ikkje annet-en av MINE favoritter 
MMmmmmmm

Det blir nok en livlig lørdag hehe
Jr skal ha kameraten sin på nok en overnatting
og det blir nok som vanlig veldig kjekt!
Spørsom eg ikkje må finne på noe Julete med de hehe

Ellers er eg GODT i vei med BabyJr sin Julegave
og eg trenger vel ikkje si at Bugga`en er en 
drømmmm på pinnen?
REN NYTELSE!!




Da må du KOSE deg
og NYTE denne STORMFULLE
Lørdagen!




Go`Juleklem fra en FORNØYD Vibbedille 


6 kommentarer:

amylin sa...

Gratulerer med vinnerne av julegaver! Sterke farger, ja, men det blir kule pepperkaker av det, da.

Bitt@mi sa...

Grattis til de heldige vinnerene:) Ps..si til Dib at jeg aldri mer låner ham Ipad'en når han ikke trakk meg:-)))) Neida, tuller bare:) Si heller at han tok seg godt ut på bildene:)
Ha en forrykende flott lørdagskveld! Vi skal kose oss med nevøen min, Marcus:) Kjempekoselig! :-)

Hilde sa...

Oioioi! Så moro!! :) Tusen takk! :) Og tusen takk til Jr som trekte mitt navn :D Nå gleder jeg meg! :D

Karipia sa...

Wow.......jeg vant.......heldige meg:))
Jeg tror nok du kjenner meg ganske godt, men noen yndlingsgarnsorter har jeg fått.
Jeg har fått ett nytt bekjentskap i garnet Nepal og jeg elsker det, ellers liker jeg alpakka veldig godt og fargene er offwhite, beige og brun foruten rosa da...... hihi
Gleder meg masse til pakken kommer......og tusen takk til junior som trakk mitt navn:))
En fin lørdagskveld ønskes dere alle:))

minon sa...

Grattis til de heldige vinnerne. Virkelig proff trekning og veldig bra dokumentert ;)

Ha en fortsatt fin helg :)

Hilde sa...

Pakke mottatt og blogget :)