onsdag 21. desember 2011

FERDIG!!!! ;)

JA, selv om dette rommet står på hodet 
er me FERDIG til Jul!
Velger faktisk å SE BORT fra at vaskerommet flyter!
Det er Solstråla og mitt sitt ansvar å vaske klær i heimen, 
men Solstråla har jobbet 7 dager i uka HELE desember
og eg har gjort et hederlig forsøk på å lage jul-
OPPTATT begge to med andre ord. 

Me har kun vasket så kalte "aktive" klær og tørket det på
stativ inne på Jr sitt rom!


Jr sitt er heller IKKJE ferdig-SO WHAT!?
Han er jo 98% av tiden i stua og resten i VÅR seng *ler*
Nye skap er heldigvis monterte, det er bare det at alt
innholdet er ikkje på plass-ENNÅ! 


Men noe som ER positiv er at Habibi koker nå
oksetunge nr 2-her ELSKER de det som pålegg, 
eg foretrekker heller rullepølse (Lammerull) 


Fenalåret ble kjøpt inn i dag, DET er jo positivt!
Himmelsk sammen med rømme og flatbrød, 
satser på at eg får i meg litt av dette-det er jo godt! 


HVIS man ser bort fra at det BURDE vært støvsuget, 
så er jo stua kjempe KOSELIG, ja om eg skal si det selv!
Stua OG kjøkkenet er jo det viktigste til Jul, 
at andre rom flyter litt, driter eg i DENNE jule!
Er så gladfor at formen er noenlunde BRA!

I fjor var eg så dårlig at eg kan ikkje huske
HVA eg fikk gjort-tror eg sov ganske mye....... 


Når eg i tillegg har et SUPER herlig strikketøy på gang, 
ja DA kan man jaggu ikkje klage!! *ler*

NYTER eg det her eg sitter!
Habibi og eg var ute i dag og fikk hjem ALT
mat/drikke-lurer på hvor mange ganger
han gikk opp/ned trappene!
(Me bor i 3.etg hehe)

Det ENESTE eg ut å gjøre
er å hente gaven til Habibi på fredag-
Solstråla ordnet litt smågaver i dag da hun var ute.
Dvs eg, eller me kan senke skuldrene.
GLEDER meg til Solstråla kommer hjem fra jobb
i morgen, da har også HUN ferie!!!


Nå HÅPER eg DU også har det GODT, 
og at du kan NYTE disse dagene med de
som betyr aller mest for DEG!

KOS DEG!!!



Go`Juleklem fra en fredfull Vibbedille ;))


3 kommentarer:

Tebasile sa...

Så deilig å være ferdig til jul da.
Her blir det også rot i krokene denne jula.
Men jeg er helt sikker på at jula blir like koselig aom de årene alt er på stell.

God juleklem

hobbyvenn sa...

Så godt å være ferdig til jul i god tid. Her har vi fremdeles noe igjen, men det er igrunnen bare kos. Rom som ikke er vasket og julepyntet kan en jo bare lukke dørene til... Ønsker deg og dine en riktig koselig og God jul, og takker for alle koselige stunder her inne i året som har gått. Klem

Gro A sa...

God jul til deg og dine Vibedille:)