onsdag 28. desember 2011

I dag blir det GAME dag ;))

Habibi var HELT enig i T-shirten eg fikk av Solstråla!
Så hvis du føler du "trenger" en finner du
de på GINA Tricot ;)) 


Begynner å ligne noe i kurven nå, 
MEN lappene blir BARE 8 X 8 cm i dette garnet, 
så mulig eg liksom må hekle en stund......
KANSKJE eg eksprimenterer litt å kombinerer med
noen strikkede lapper (?) Hmmm mener eg har
sett en suveren kombo på det i et PT Hefte.
Hmmm tror eg grubler litt på DEN tanken!! 


Det nærmer seg styggelig INNSPURTE på 
Adventstaken for i år!
I tradisjonens tro PLEIER Jula forsvinne mens 
Nyttårskonserten spilles på fult 1.Nyttårsdag-
Kanskje me orker det i år også?
Hvis ikkje blir det nok mandag mens ungene er på skolen!


Jr lurte seriøst på om det ikkje var NORMALT
å skulke når skolen begynte 2.januar!??
Han syns han trengte en extra natt på å sove
inn rangelen fra lørdagen hehe Skjønne gutten min!

Tror nok sekk og matpakke står klar på mandag ja 
MoHaaaaaaa 


Tror nok det blir MER av dette i kwell ja!
Skikkelig SNADDER dette her, 
ja og litt rømme og flatbrød Mmm

Solstråla har invitert ei venninne på 
Overnattings GAMING!!!
OMG!!!!
EG har frivillig gått med på det og Jr er helt i 100!!
DVS stua blir okkupert med både dyner/puter og ALT
me har av Pc`er og PS3!
Jammen GODT Solstråla invisterte i Hodetelefoner til Jr!!
Men, det er GØY da, herlig at Ungdommen føler seg
hjemme i stua vår og slår seg litt løst!
Det skal også være en venninne her på Nyttår 
og DET gleder eg meg til!
GODT me foreldre fortsatt blitt sett på som "CHILL" 
hehe


Nå føk Habibi, Solstråla + Venninna ut på
elkjøp-KRISE i heimen!
Habibi trengte NY Mikrofon og kamera til den
nye Pc`en-noe eg ikkje tenkte på!
Da ble det shopping da!
Kjekt de KOSER seg!


skal eg fortsette heklinge 
mens nåla fortsatt er VARM!



KOS deg og ha en
EVENTYRLIG herlig dag!



Her venter me på FULL storm!!!
KAN jo bli heftig her ved havet!



Go`Juleklem fra en LYKKELIG Vibbedille ;))

1 kommentar:

gyldenkron sa...

Hehe, han kan jo komme til skolen her, gutten din, her er det planlegging på mandag ;) Koselig juleinnlegg. Ha en fortsatt fin romjul