onsdag 28. desember 2011

RomJuls SHOPPING!!!!!







Liker du å SHOPPE??
Men, foretrekker NETTshopping fremfor KJØPESENTER!?????
Da kan du jo gjøre som meg hehe

I nattens mulm og mørke snek eg meg inn til
STRIKK INNOM - eg var på JAKT!!!

Siden eg hadde sååååå lyst på 
DENNE  trengte eg CASCADE220!!!! 
Det ble 5 stk av DENNEDENNE 
og en skjønn ROSA som de nå er utsolgt for!

EG kunne ikkje bestemme meg, men ANYWAY;
Garn kan man aldri få nok av!
Har du ingen peis og fryser lett om vinteren
er det YPPERLIG som isolasjon!!!
De sier så iallefall!!!

Hvis du har lyst på litt MER esklusivt garn kan eg
ANBEFALE en tur innom HER!!!!
Men advarer herved:
Det KAN fort blir dyrt!!!
Selv har en i tastende stund 6 stk SKINNY 
på vei......Hmmmmmmmm

PROJO er en FANTASTISK norsk nettbutikk, 
og jammen har de gode tilbud nå i romjula!!!
Da havnet det FORT 2 pakker med VOTTER 
oppi min handlekurv!!!

Et annet sted eg ELSKER å shoppe er CAPRIS !!!
Kjapper service skal man lete lenge etter!
Derfor er nå DENNE på vei!!!




JUHUUUUUUU!!!!
Det er fort gjort å havne ut på glattisen som du ser, 

mulig DU også er DER nå????
HEHE, men bedre i egen stue enn ut hvor en
seriøst kan brekke beina!!!!
Jammen GODT du er ENIG!!!!


Ja forresten, om DU liker å brodere
litt inni mellom bør du muligens
plukke med deg en SLIK ,
ja iallefall om du har en Iphone!
Eg bestilte 1 nå, og er det BRA er
sjansen for at det blir flere STOR!
Tenker laaangsiktig:
JULA 2012!!!



Ok, nå er det bare å VENTE og
såååå kan eg virkelig KOooOSE meg
HELE vinteren-her i sofakroken min!
Ja ALVORLIG talt!
Habibi skal til Libanon....så NOE må 
eg jo leke med.....*ler*




Kos deg og ha en 
Fin-Fin SHopping!!!






Go`Klem fra en "utmattet" Vibbedille ;))
hehe

7 kommentarer:

Pernilla sa...

Nei nå hva du ikke snill, hi hi. Dette hva et farlig innlegg. Har enda ikke gått inn på linkene dine men jeg må bare kikk litt etterpå.
Nå er det bare å følge med på alt som kommer og havne i postkassen hos deg etterhvert.
Ønsker deg og dine en fortsatt fin romjul og passer på og si GODT NYTT ÅR!
Pernilla

Bitt@mi sa...

Åååå, det Iphone-coveret ser supert ut:))) I hvert fall mønsteret - det er nå lagret i idemappen min på pc'en:)))
Tusen takk - du er en knupp å finne fram akkurat passe ting til meg:)

Bitt@mi sa...

Ps...holdt for ørene da du skrev om Skinny Bugga:)

Monstermønster sa...

Hihi, bestilt cover allerede, det var kjapt!

Janicke Lekang sa...

Ooooh. Ser ut som om du har kosa dæ skikkelig med shopping, ja....tester ut linker nå ;-) Fortsatt god jul!

hobbyvenn sa...

Hehe, farlig sysselsetting det der, blir fort litt dyrt... Men du verden så morro da. Kan forøvrig anbefale valp i huset, da kan du igrunnen glemme nettshopping en stund. Men jammen er det minst like morro. Og prisen? Vel, der går det nok opp i opp om en ser det over langs. Ønsker deg nok en fin romjulsdag. Klem

Fru Keilegavlen sa...

Så mykje flott du har handla. Nydeleg vest du har tenkt å strikke, den minna litt om Plain and Simple. Den er eg utruleg glad i!! Spennande garn du har bestilt deg,- Cascade har eg aldri prøvd. Tenkte eg skulle bestille litt på strikkenett før alpakkapartysalget er over på lørdag. Men det spørs om eg ikkje må innom her og litt.... Ønskjer deg ei fortsatt fin romjul.