søndag 18. desember 2011

6 dager igjen HO HO HO

4.søndag i advent og BARE 6 dager igjen!
Nysgjerrigheten her hjemme vokser stadig..HO HO  


Siden eg er ei PYSE på glattisen med bil tok Habibi turen 
til Ikea for å ordne gaven til Solastråla-da var eg sååå snill
at eg laget favoritt kakene hans-Kokoskaker!

Det ble faktisk vellykket i år!

Pisk 4 eggehviter med 200 gr sukker stivt
Tilsett 250 gr kokos + litt ekstra
Rør godt, ta det over i ei gryte og varm det opp
til en seig masse, sett på bakepapir og stek
i ca 9 min på 200 gr


I tillegg til kaker har eg pakke inn de fleste gavene, 
sittende på gulvet så nå er ryggen delt i 2!!!

Tror eg strekker meg litt på sofaen eg, 
etterpå er det bare SOFAKOS og de SISTE 25 cm
på sjerfet skal strikkes!!

Må også lage info-lapper til alle hjemmelagede gaver
før de også kan pakkes ;))

Kommer seg nå gitt!



KOS deg og ha en
HERLIG Søndags kwell!



Go`Juleklem fra en søvning Zzzzzz Vibbedille ;)) 

Ingen kommentarer: